با اشاره به انتخابات هفتم اسفند

واعظی: دموکراسی دینی در ایران را به رخ جهان کشیدیم

واعظی: دموکراسی دینی در ایران را به رخ جهان کشیدیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پیامی به مردم ایران به خاطر حضور باشکوه در انتخابات هفتم اسفند تبریک گفت.

به گزارش خبرنگارایسنا، محمود واعظی در این پیام گفت: از همه ملت عزیز وفهیم ایران که با آگاهی در دو انتخابات روز جمعه، هفتم اسفند شرکت کردند تشکر می کنم که حماسه آفریدند و یک بار دیگر به همه جهان نشان دادند ایران کشوری است که مردم اش همراه نظام و رهبرشان هستند.

وی با بیان اینکه انتخابات هفتم اسفند نشان دهنده انسجام و وحدت ملی بود خاطر نشان کرد: انتخابات هفت اسفند نشان داد در منطقه و عرصه بین‌الملل باید حساب بیشتری روی ایران باز کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه انتخابات هفتم اسفند دموکراسی دینی را در ایران به رخ جهانیان کشید،‌گفت: با این حضور گسترده مردم ، وظیفه دولت مضاعف شده و بار سنگینی بر دوش این دولت گذاشته شد که در بعد اقتصادی باید حتما تمرکز جدی در سال 95 داشته باشند.

واعظی با بیان اینکه دوران انتخابات و رقابت انتخاباتی تمام شده است افزود: آنچه در حال حاضر اهمیت دارد مسأله رفاقت ها و همکاری است و همه جناح ها و گروه‌ها به ویژه کسانی که به مجلس شورای اسلامی راه یافتند باید با هم همکاری و همفکری داشته باشند تا کشور را بسازیم و بتوانیم کار بزرگی برای مردم عزیز و فهیم انجام دهیم.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا