وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌کند

بزرگداشت شهید حسنی کارگر در مسابقات «قرآن کریم، جامعه کار و تلاش کشور»

بزرگداشت شهید حسنی کارگر در مسابقات «قرآن کریم، جامعه کار و تلاش کشور»

مراسم بزرگداشت مرحوم شهید محسن حاجی حسنی کارگر قاری ممتاز و بین المللی کشور که جان خود را در فاجعه منا از دست داد در دهمین دوره مسابقات «قرآن کریم، جامعه کار و تلاش کشور» برگزار می شود.

به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی مسابقات قرآن کریم کار و تلاش کشور، بزرگداشت این قاری ممتاز و بین المللی، با حضور مدیران و مسئولان فرهنگی و قاریان جامعه کار و تلاش در مشهد مقدس برگزار و خانواده این شهید مورد تقدیر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار خواهند گرفت.

شایان ذکر است؛ این مراسم بزرگداشت که یکی از برنامه های دهمین دوره مسابقات «قرآن کریم، جامعه کار و تلاش کشور» است 18 تا 21 اسفندماه در مشهد مقدس با حضور قاریان برتر و مسئولان قرآنی کشور برگزار می شود.

همچنین مجموعه ای تصویری که در دبیرخانه این مسابقه تهیه شده است در زمان برگزاری به نمایش درخواهد آمد.

شهید محسن حاجی حسنی کارگر نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی، متولد 1367 در مشهد است که تلاوت قرآن را از سه سالگی آغاز و سال گذشته با حضور در سی و ششمین دوره مسابقات کشوری اوقاف رتبه دوم این مسابقات را کسب کرد.

دهمین دوره مسابقات «قرآن کریم، جامعه کار و تلاش کشور» به همت وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی 18 تا 21 اسفندماه سالجاری در مشهد مقدس برگزار می شود.

 انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا