معاون شرکت پشتیبانی امور دام در گفت‌وگو با تسنیم:

شرکت پشتیبانی امور دام منحل نمی‌شود

شرکت پشتیبانی امور دام منحل نمی‌شود

معاون شرکت پشتیبانی امور دام با رد انحلال شرکت پشتیبانی امور دام گفت: مسئولیت تنظیم بازار بخش دام و طیور را می‌توان به بخش خصوصی واگذار کرد اما وظایف حاکمیتی باید انجام شود و در دستگاه مربوطه باقی ماند.

عباس والوزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در ارتباط با مواردی که در خصوص انحلال شرکت پشتیبانی امور دام مطرح می‌شود، اظهار کرد:این شرکت وظیفه حاکمیتی دارد و بخشی از وظایف موجود، توسط بخش خصوصی قابل انجام نیست و واگذاری آن مشکلاتی به همراه خواهد داشت.

وی افزود: در مراحل مختلف و براساس شرایط روز این امر (انحلال شرکت پشتیبانی امور دام) مطرح شده است و اولین باری نیست که این موضوع طرح می‌شود.

معاون شرکت پشتیبانی امور دام ادامه داد: واحدهایی که وظیفه حاکمیتی دارند و انجام امور آنها توسط بخش خصوصی امکان پذیر نیست، باید بقاء داشته باشند تا امور محوله انجام شود.

وی تصریح کرد: مسئولیت تنظیم بازار را می‌توان به بخش خصوصی واگذار کرد اما وظایف حاکمیتی بخش دام و طیور باید انجام شود و در دستگاه مربوطه باقی ماند.

این مقام مسئول در پایان گفت: مواردی که در خصوص انحلال شرکت پشتیبانی امور دام مطرح می‌شود در حد گمانه زنی بوده و در حد محافل غیررسمی است.

گفتنی است شرکت پشتیبانی امور دام، مسئولیت تنظیم بازار تولیدات بخش دام و طیور را بر عهده دارد و در مواقع تولید بیشتر از مصرف، محصول مازاد تولیدکنندگان بخش را برای جلوگیری از افت قیمت خریداری و در مواقع لزوم و با بالارفتن نرخ‌ها در بازار مصرف، توزیع می‌کند.

انتهای پیام//

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا