معاون وزارت جهاد کشاورزی:

سند تربیت مدیران آینده در بخش کشاورزی تدوین شده است

سند تربیت مدیران آینده در بخش کشاورزی تدوین شده است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در سال‌های آینده رونق اقتصادی را در کشور شاهد خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایسنا در لرستان، علی جوادی در مراسم تودیع و معارفه رؤسای جهاد کشاورزی لرستان، بیان کرد: در حال حاضر ظرف دو سالی که دولت تدبیر و امید به روی کار آمده جریانات جاری کشور به سمت قانون‌مداری و ثبات پیش رفته است.

وی اضافه کرد: قبلاً کشور تنش‌هایی در درون و بیرون داشت و دچار تحریم‌های ناجوانمردانه‌ای شده بود اما امروز به نقطه‌ای رسیدیم که رضایت مردم را کم و بیش به دست آورده‌ایم.

جوادی ادامه داد: همچنین در انتخابات 7 اسفند مشارکت 62 درصدی مردم را شاهد بودیم که نتیجه تدبیر مقام معظم رهبری و امانت‌داری دولت تدبیر و امید بود چراکه با تدابیر خود توانست انتخابات را باآرامش به پیش ببرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: در حال حاضر دولت موفق شده بستر خیلی از امور را فراهم و مسیر توسعه را برای سال‌های آینده هموار کند.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های آینده رونق اقتصادی را در کشور و خصوصاً برای استان زرخیز لرستان در بخش کشاورزی شاهد خواهیم بود.

جواید افزود: این امر با توسعه منابع انسانی محقق خواهد شد. همچنین برای سال‌های آینده برنامه‌ای تحت عنوان سند توسعه‌ بخش کشاورزی تدوین شده است که جوانان فعال را چون خون به بدنه این بخش تزریق می‌کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: همچنین سند تربیت مدیران آینده بخش کشاورزی را در چند استان به صورت پایلوت تعریف کرده‌ایم و قرار است با جوان‌پروری مدیرانی را که از پتانسیل لازم برخوردار باشند آموزش دهیم تا رأس امور به آنها واگذار شود. همچنین این کار در سال آینده به کل کشور تسری داده می‌شود.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا