با لکشن پاریس طبیعت در خدمت زیباییست

با لکشن پاریس طبیعت در خدمت زیباییست

اقتصاد > گزارش آگهی - تمایل به زیبایی و میل به زیبایی در وجود آدمی امری خدادادی و فطریست، انسان همواره در پی کسب و بدست آوردن نهایت زیبایی است. این خواسته بشر، نیروی محرک حرکت او به سوی خلق بسترهای مناسب زیبایی آفرینی و هنر شده است، زیبایی در ذات انسان است و فطرت انسان هنر زیبا بودن را می شناسد.

بشر در طول دوران های گذشته به خصوص در قرن اخیر حرکت شتابانی به سوی خلق وسایل و ابزارهای کمک به زیبایی در پیش گرفته است که حاصل آن به وجود آمدنگستره وسیعی از محصولات و لوازم آرایشی و مراقبت از زیبایی شده است.

در دوران حاضر با توجه به افزایش جمعیت جهان و روند رو به رشد سطح بهداشت و سواد مشتریان، سلیقه های مختلف و نیازهای جدید در حوزه زیبایی و مراقبت از زیبایی به وجود آمده اند، که این خود برای شرکت های فعال در عرصه زیبایی، ایجاد فرصت های طلایی نموده است، تا با بهره گیری از روشهای نوین و مطابقت آن با خواسته های مشتریان، محصولات جدید و کارآمدی را روانه بازار نمایند.
با توجه به وجود تحریم های ظالمانه در چند سال گذشته، تعامل شرکت های ایرانی و اروپایی به سختی و با با مشکلات عدیده ای رو برو بوده، که با رفع تحریم ها، زمینه مشارکت در فضای باز اقتصادی بین شرکت های داخل کشور وشرکت های معتبر اقصی نقاط جهان به ویژه اروپا، ایجاد شده است.

در پی رفع تحریم ها و ایجاد بستر مناسب همکاری، شرکت جهان تیوا آرا مذاکرات خود را با یکی از بزرگترین شرکت های معتبر و شناخته شده اروپاییبا نام کمپانی Mediatic Labs فرانسه آغاز نمود، و با توجه به زمینه های همکاری ایده آل برای دو طرف به سرعت توافقات همکاری انجام شد و محصولات تولیدی برند Laction paris به بازار ایران وارد شد، همچنین در مدت زمان توافق شده دو شرکت جهت انتقال تکنولوژی ساخت این برند به داخل ایران در آینده نزدیک نیز اقدام خواهند نمود.

کمپانی mediatic labs فرانسه، از سال 1995 میلادی، ساخت محصولات اختصاصی و کاملاَ مؤثر خود را برای عموم افراد جامعه با قیمت هایی مناسبو بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا با هدف ارتقاء سلامتو تولید محصولات با کیفیت بالا، با نام برندl'action paris را آغاز کرد، که تا به امروز بسیاری از مشتریان در بیش از 40 کشور جهان با اثرات بینظیر این محصولات شگفت زده شده و رضایت کامل داشته اند.

سال ها این ذهنیت وجود داشته که برندهای مختلف برای پوست، یا شیمیایی هستند و یا طبیعیو اینکه برندهای طبیعی کمتر مؤثرند. اما l'action paris، به این ذهنیت ها پایان داده و برندی 100% مؤثر ارائه نموده، که بر گرفته از دل طبیعت و مبتنی بر آخرین دانش بشری و تکنولوژی روز دنیا می باشد.

کارشناسان فعالو پزشکان متخصصدر عرصه پوست، مو و زیبایی همواره بر استفاده از محصولات معتبر در زمینه زیبایی تأکید دارندو در مقالات و کنفرانس ها همواره بر استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی با تکیه بر حفظ سلامت تاکید دارند، محصولات آرایشی وبهداشتی ای باید از مواد اولیه ارگانیک و طبیعی ساخته شده باشند، چرا که این نوع محصولات بیشترین سازگاری به صورت طبیعی را با بدن انسان دارند، و زیبایی و سلامت را برای انسان به ارمغان می آورند.

هدف برند Laction paris، خشنودی و آرامش خاطر تمامی افرادی است که از این محصولات استفاده می کنند، و ارائه محصولاتی درمانی به پزشکان متخصص در زمینه پوست.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا