پس از ورود مدیرعامل بورس استانبول به ایران انجام شد؛

امضای تفاهم نامه همکاری تامین سرمایه آرمان با تامین سرمایه هالک ترکیه

امضای تفاهم نامه همکاری تامین سرمایه آرمان با تامین سرمایه هالک ترکیه

پس از امضاء تفاهم نامه مشترک میان شرکت بورس تهران و بورس استانبول این بار نوبت به شرکت های تامین سرمایه رسید تا در گشایش های انجام شده در فضای پساتحریم بتوانند با توجه به نقش خود در فضای بازار سرمایه، فرایند تامین مالی و سرمایه گذاری را فرا تر از جغرافیای اقتصادی و سیاسی کشور دنبال کنند.

 

 تامین سرمایه آرمان با تامین سرمایه هالک یکی از بزرگترین تامین سرمایه های کشور ترکیه تفاهم نامه ای به منظور گسترش همکاری در زمینه سرمایه گذاری و تامین مالی در دو کشور ایران و ترکیه امضاء کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، طی این دیدار چتین کایا مدیر عامل تامین سرمایه  هالک با تاکید بر فضای مناسب ایجاد شده در زمینه ورود سرمایه گذاران خارجی به ایران در دوران پسابرجام به ناآشنا بودن سرمایه گذاران با زیر ساخت ها، ابزارها و قوانین سرمایه گذاری در ایران اشاره کرد.

در همین راستا مدیر عامل تأمین سرمایه هالک،  نسبت به برگزاری کارگاه های آموزشی جهت آشنایی با بازار سرمایه ایران در کشور ترکیه با همکاری تامین سرمایه آرمان اعلام آمادگی کرد.  همچنین وی به منظور معرفی سرمایه گذاران خارجی جهت تامین مالی پروژه های داخل ایران نیز اعلام آمادگی کرد و نسبت به فراهم کردن بستر آن در همکاری مشترک طرفین ابراز تمایل نشان داد.

در ادامه این نشست، خواجه نصیری مدیر عامل تامین سرمایه آرمان  نیز همکاری با تامین سرمایه هالک که  وابسته به هالک بانک ترکیه است را مورد تاکید قرار داد و در مورد همکاری هر چه بهتر با این تأمین سرمایه در جهت شناسایی فرصت های سرمایه گذاری در ایران به سرمایه گذاران خارجی و قوانین جاری داخل کشور اعلام آمادگی کرد.

 در پایان طرفین نسبت به استخراج جزییات این تفاهم نامه طی مذاکرات و انجام همکاری های آتی تاکید کردند و خواستار این شدند که تبادل اطلاعات بیشتر در زمینه فرصت های همکاری دو طرف در دو کشور ایران و ترکیه طی جلسات آتی صورت پذیرد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا