استاندار هرمزگان:

واحدهای تولیدی هرمزگان طبق قانون مشکلات گاز و برق را پیگیری کنند

واحدهای تولیدی هرمزگان طبق قانون مشکلات گاز و برق را پیگیری کنند

گروه صنایع معدنی >فولاد - استاندار هرمزگان گفت: همه واحدهای تولیدی استان هرمزگان باید با التزام به قانون مشکلات گاز و برق خود را پیگیری کنند.

به گزارش ماین نیوز، به نقل از استانداری هرمزگان، جاسم جادری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان، عنوان کرد: همه واحدهای تولیدی استان هرمزگان باید با التزام به قانون مشکلات گاز و برق خود را پیگیری کنند و پاسخگو باشند. هر کدام از واحدهای صنعتی در صورت نبود نقدینگی از محل اموال ، املاک ، دارایی و یا کالا بدهی های خود را پرداخت کنند تا در تأمین منابع انرژی مشکل برطرف شود.

استاندار هرمزگان افزود: واحدهای صنعتی تلاش کنند با ایجاد تعادل در هزینه ها و درآمد و جلوگیری از هزینه های اضافی تعهدات خود را به شرکت های برق و گاز هر چه سریعتر اجرایی کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این نشست گفت: در این نشست مقرر شد تولید کنندگان و توزیع کنندگان گاز و برق در استان در تفاهم با یکدیگر و برنامه ریزی مشخص تا پایان سال مشکلات را برطرف کنند.

خلیلی قاسمی افزود: اولویت پرداخت شرکت های تولیدی در استان در بخش صنعت با مطالبات کارگری است تا هم در بخش تأمین مواد اولیه و هم توزیع برق و گاز در شبکه توزیع با مشکلی پیش نیاید. کاهش قیمت جهانی فولاد و کاهش طرح های عمرانی در سال های اخیر واحدهای صنعتی استان را با مشکل روبرو کرده است.

واحدهای صنعتی آلومینیوم هرمزگان، فولادهرمزگان، فولاد کاوه جنوب کیش، فولادجنوب، سیمان و واحد صنعتی روی، بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان در بخش برق و بیش از ۵۰ میلیارد تومان در بخش گاز بدهی دارند. شرکت آلومینیوم هرمزگان با بیش از ۳۲۵ میلیارد تومان بدهی در بخش برق، بیشترین بدهکار منابع انرژی در استان است.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا