در معاملات امروز ثبت شد؛

حجم بالای معاملات در صنعت خودرو

حجم بالای معاملات در صنعت خودرو

در داد و ستدهای روز جاری بورس تهران سهامداران بیش از یک میلیارد و 591 میلیون برگه سهم و حق تقدم را به ارزش 4هزار و 367میلیارد ریال دست به دست کردند.


در داد و ستدهای روز جاری بورس تهران سهامداران بیش از یک میلیارد و 591 میلیون برگه سهم و حق تقدم را به ارزش 4هزار و 367میلیارد ریال دست به دست کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، درمعاملات امروز شاخص کل 194 واحد افت کرد و به عدد 77هزار و 539 واحد رسید. همچنین در این روز شاخص بازار اول در حالی 226 واحد نزولی شد که شاخص بازار دوم 116 واحد رشد کرد.

همچنین نمادهای پالایش نفت اصفهان، تاپیکو، پالایش نفت بندرعباس و بانک ملت بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند. در مقابل نمادهای هلدینگ خلیج فارس، سرمایه گذاری رنا و مخابرات بیشترین تاثیر مثبت را بر این متغیر ثبت کردند.

همچنین گروه‌های خودرو، تامین آب برق گاز و فرآورده‌های نفتی با بیشترین حجم و ارزش معاملات در صدر برترین گروه های خودرویی قرار گرفتند.

این در حالی بود که نمادهای سرمایه‌گذاری رنا، جام دارو، فولاد صبانور، ایرکا پارت صنعت، صنایع شیمیایی سینا، فنرسازی خاور و فنرسازی زر با بیشترین افزایش قیمت در صدر جدول معاملات قرار گرفتند.

این در حالی بود فرآورده های نسوز ایران، نیروترانس، قند شیرین خراسان، قند لرستان، قند مرودشت، کوثردارو بانک اقتصادنوین با بیشترین کاهش قیمت در انتهای جدول معاملات قرار گرفتند.

همچنین در این روز اوراق مشارکت شهرداری سبزوار، نیرومحرکه، پست بانک، ایران خودرو دیزل، تهران شیمی، ایرکاپارت صنعت و گلوکوزان با سنگین ترین تقاضای خرید مواجه شدند.

این در حالی بود که سایپا، پالایش نفت اصفهان، حق تقدم پالایش نفت تبریز، چادرملو، سرمایه گذاری رنا، حق تقدم کنترل خوردگی تکین کو و حق تقدم پارس دارو با طولانی‌ترین عرضه‌ها مواجه شدند.

در پایان معاملات امروز سرمایه‌گذاری رنا با بیشترین حجم و ارزش معاملات در صدر این جدول‌ها قرار گرفت. به این ترتیب که این نماد 191میلیون سهم را به ارزش 527 میلیارد ریال داد و ستد کرد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا