بررسی واردات کشور در 10 ماهه امسال

کدام محصولات کلمبیا مورد علاقه ایرانیان است؟

کدام محصولات کلمبیا مورد علاقه ایرانیان است؟

در 10 ماهه نخست سال جاری از کشور کلمبیا محموله‌هایی شامل «موز سبز تازه یا خشک کرده»، «کوکوپیت»، «آمالگام برای پرکردن دندان»، «ژلاتین»، «پلی متاکریلات متیل »، «گن کشباف»، «لوله برای جداره‌سازی یا لوله‌گذاری برا ی استخرا ج نفت یاگاز» و «استوانه‌های فلزی برای صنعت چاپ» مورد استفاده برای صنعت چاپ به کشور وارد شده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، در 10ماهه امسال، کلمبیا یکی از کشورهای مبدأ برای واردات کالا به ایران بوده است.‌

از این کشور در 10 ماه سال 1394، در 9 مرتبه به صورت رسمی محصولاتی به کشور وارد شده است که مجموع این محصولات معادل چهار میلیون و 258 هزار و 372 دلار ارزش دارد.

یکی از محموله‌هایی که از این کشور به ایران صادر شده است «موز سبز تازه یا خشک کرده» است که از این محصول معادل سه میلیون و 696 هزار و 827 دلار کالا به ایران وارد شده است.

همچنین از محصول «کوکوپیت» به ارزش 13 هزار و 742 دلار از کلمبیا به ایران آمده است.

«آمالگام برای پرکردن دندان» از دیگر محصولاتی است که معادل 10 میلیون و 933 هزار دلار از آن کالا از کشور کلمبیا به ایران وارد شده است.

همچنین از محصول «ژلاتین» معادل 470 هزار و 826 دلار و معادل 174 دلار «صفحه و فیلم عکاسی » به ایران وارد شده است.

کالای «پلی متاکریلات متیل » و «گن کشباف» نیز از دیگر محصولاتی است که به ترتیب از این محصولات 36 هزار و 201 دلار و هزار و 29 دلار کالا به کشور وارد شده است.

«لوله برای جداره‌سازی یا لوله‌گذاری برا ی استخرا ج نفت یاگاز» از دیگر کالاهایی است که از آن به ارزش 27 هزار و 527 دلار کالا به ایران وارد شده است.

همچنین از کلمبیا از کالای «استوانه‌های فلزی برای صنعت چاپ» نیز کالاهایی به ارزش 112 دلار کالا به ایران وارد شده است.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا