دريافت 4 ميليون تني سنگ معدن از ورودي فاز 2 تغليظ سرچشمه

دريافت 4 ميليون تني سنگ معدن از ورودي فاز 2 تغليظ سرچشمه پايگاه خبري معدن نيوز- مجري پروژه توسعه تغليظ سرچشمه گفت: از زمان راه‌اندازي فاز 2 توسعه تغليظ در 9 ارديبهشت تا 30 بهمن‌ماه امسال، در حدود 4 ميليون تن سنگ معدن دريافت شده است.
به گزارش پايگاه خبري معدن نيوز، حسن محمودآبادي بابيان اين مطلب اظهار کرد: براساس طرح کارخانه، آماده‌کاري تجهيزات 90 درصد است، اما با توجه به اينکه معمولاً در طول سال اول راه‌اندازي، به اين سطح نمي‌رسد ما آماده‌به‌کاري تجهيزات را درمجموع تاکنون به 73 درصد رسانده‌ايم.
وي افزود: با اينکه اين پروژه در زمان تحريم‌ها راه‌اندازي شد اما در خريد تجهيزات از برندهاي معتبر دقت زيادي صورت گرفت به‌طوري‌که باگذشت 10 ماه از راه‌اندازي اين پروژه مشکل خاصي در خصوص تجهيزات نداشتيم.
محمودآبادي در پاسخ به اين پرسش که فاز يک تغليظ نسبت به فاز دو چه مزيتي دارد، گفت: مزيت فاز 2 نسبت به فاز يک اين است که سيستم توليد آن به‌طور کامل تحت پوشش اتوماسيون است و اين سيستم به شکلي مي‌تواند امور توليد کارخانه را پيش ببرد که بتواند به بهترين حالت از لحاظ فرايندي کار کند.
مجري پروژه توسعه تغليظ سرچشمه در تشريح اين موضوع گفت: يکي از تأثيرات اين اتوماسيون بهبود بخشيدن به بهتر شدن خردايش‌ها است چرا که وقتي خردايش بهتر باشد در فلوتاسيون تأثير مثبت خود را مي‌گذارد و اين جنبه فرايندي منجر به افزايش بازيابي شده است.
محمودآبادي با اشاره به آموزش‌هاي صورت گرفته به پرسنل بهره‌بردار گفت: در هنگام تحويل فاز 2 به بهره‌بردار براي بهتر شدن و افزايش سطح دانشي پرسنل آموزش‌هاي آف‌سايت، خارج از کارخانه، و آن‌سايت، در داخل کارخانه، نيز انجام شد که آموزش‌هاي انجام‌شده آن‌سايت سه برابر از برنامه پيش‌بيني‌شده بيشتر شد و اميد است به ارتقاي سطح دانشي و عملکرد پرسنل بهره‌برداري کمک کند.


بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا