طیب‌نیا : آغاز رونق اقتصادی کشور از سال آینده

طیب‌نیا : آغاز رونق اقتصادی کشور از سال آینده
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه مطابق با برنامه ششم توسعه رونق اقتصادی کشور از سال آینده آغاز می‌شود، اظهار کرد: گام مهمی که در شرایط پساتحریم باید برداشته شود بازسازی اقتصاد کشور است که برنامه‌های آن در برنامه ششم پیش‌بینی شده است.

علی طیب‌نیا در همایش تبیین برنامه ششم توسعه که صبح امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار کرد: اکنون در شرایط پساتحریم قرار گرفته‌ایم و باید بتوانیم از فرصت‌های پیش‌آمده برای بازسازی اقتصاد استفاده کنیم.

به گزارش استیل ایران به نقل از ایسنا،وی اضافه کرد: از ابتدای روی کار آمدن دولت برای بهبود شرایط اقتصادی کشور اقداماتی در دستور کار قرار گرفته شده است. یکی از این اقدامات برقراری ثبات و آرامش در فضای اقتصادی کشور است و اینکه آسیب‌های تحریم‌های اقتصادی به حداقل برسد.


طیب‌نیا اضافه کرد: گام دوم برای شکوفایی اقتصادی در دوران پساتحریم برداشته خواهد شد که برنامه‌های آن در قالب برنامه ششم توسعه تدوین شده و در جهت بازسازی اقتصاد به کار گرفته خواهد شد.

وزیر اقتصاد ادامه داد: مطابق با برنامه ششم توسعه رونق اقتصادی کشور از سال آینده آغاز می‌شود و تلاش خواهیم کرد که سطح رشد، کیفیت و شمول آن در بخش‌های مختلف کشور و بهره‌گیری مردم از ثمرات آن افزایش یابد.

وی با تاکید بر اینکه وزارت امور اقتصادی و دارایی در این جهت بر دو موضوع بیرون‌رفت و تنگنای مالی و پرداخت بدهی دولت تاکید دارد و گفت: این اقدامات به بهبود فضای کسب و کار کشور و افزایش نرخ رشد اقتصادی کمک خواهد کرد. 


بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا