آغاز خرید نوروزی بدون ترافیک

آغاز خرید نوروزی بدون ترافیک

اقتصاد > گزارش آگهی - اسفند آخرین ماه سال، آغاز شده است و بسیاری از خانواده‌ها خرید نوروزی خود را آغاز کرده‌اند.

فروشگاه اینترنتی بامیلو به‌عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران، با بیش از 73هزار کالا فروش ویژه نوروزی خود را آغاز کرده است. حراج نوروزی بامیلو در بخش لوازم منزل، مدولباس، لوازم الکترونیک، بهداشت و زیبایی و لوازم ورزشی از اول اسفندماه 1394 آغاز شده و کالاهای مختلفی را با تخفیف‌های استثنایی با بیش از 60درصد تخفیف ارائه کرده است.

به گزارش روابط عمومی بامیلو، این حراج با  هدف کمک به کاهش حجم ترافیک در روزهای پایان سالو ارائه مجموعه‌ای کامل از محصولات با کیفیت از برندهای معتبر که مورد نیاز خانواده‌هاست،آغاز شده و سعی دارد با ارسال سریع کالاها در کاهش ترافیک نوروزی شهرهای بزرگ سهمی داشته باشد.

انتخاب از میان صدها برند معتبر ایرانی و خارجی در حوزه پوشاک و لباس در ایام نزدیک به سال نو امکان خرید را برای اقشار مختلف فراهم می‌کند. یکی از اهداف اصلی فروشگاهای اينترنتی بامیلو دسترسی تمام ایرانیان در کل کشور به طیف وسیعی از محصولات متنوع با قیمت مناسب است. بامیلو با ارسال رایگان سفارش‌های بیش از 50 هزار تومان برای تمامی استان‌ها و شهرستان‌های کشور و همچنین شرایط بازگشت کالا تا 14 روز این اعتماد را برای خریداران فراهم می‌کند تا از سراسر کشور بتوانند از فروشگاه اینترنتی بامیلو خرید کنند.

خانواده‌ها می‌توانند با خرید به صرفه در بامیلو بدون اینکه ساعت‌ها در ترافیک طولانی بمانند خرید کنند و در قرعه‌کشی جایزه فروش نوروزی بامیلو که برای نخستین بار در ایران اجرا می‌شود شرکت کرده و برنده جایزه اختصاصی بامیلو شوند. تغییر دکوراسیون خانه از کف و دیوار گرفته تا لوازم آشپزخانه، تلویزیون، سیستم صوتی و مبلمان جایزه ویژه بامیلوست که فرصتی جالب برای تجربه طراحی و دکوراسیون مدرن منزل همراه با تمام وسایل از برندهای شناخته شده از فروشگاه اینترنتی بامیلو است. برای اطلاعات بیشتر www.bamilo.com/norooz را مشاهده کنید.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا