رئیس سازمان ملی استاندارد: واحدهای تولیدی کشور کیفیت را هدف قرار دهند

رئیس سازمان ملی استاندارد: واحدهای تولیدی کشور کیفیت را هدف قرار دهند

سمنان- رئیس سازمان ملی استاندارد تاکید کرد: واحدهای صنعتی و تولیدی، افزایش کیفیت را در بخش های مختلف سرلوحه امور قرار دهند.

نیره پیروزبخت روز شنبه در بازدید از شرکت عقاب افشان در شهرک صنعتی در سمنان افزود: سازمان ملی استاندارد از واحدهایی که کیفیت را مبنا قرار دهند، حمایت می کند.
وی با اشاره به واحدهایی که هدف صادراتی و برنامه حضور در بازارهای جهانی دارند، اظهار داشت: واحدهایی که حتی برای صادرات نیاز به استاندارد ندارند نیز به کیفی سازی محصولات خود گرایش داشته باشند.
وی با اشاره به مذاکره مسئولان سازمان ملی استاندارد با صدا و سیما، خاطرنشان کرد: بر این اساس، کالاهایی که زیر پوشش استاندارد اجباری هستند، باید همراه با علامت استاندارد تبلیغ شوند.
پیروزبخت با اشاره به مشکلات و ممنوعیت هایی که برای یک شرکت تولیدکننده اتوبوس های اسکانیا پس از حوادثی که برای چند دستگاه از این خودرو در قم و همدان رخ داد، افزود: این واحد تولیدی با تلاش، تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.
رئیس سازمان ملی استاندارد تاکید کرد: پس از حوادث قم و همدان برای تولیدات شرکت عقاب افشان، برخوردهای حقوقی بی سابقه ای برای برخی مدیران اتفاق افتاد، و بدون اخذ نظرات کارشناسی، با احساسات با موضوع برخورد شد.
محمدرضا خباز استاندار سمنان دراین آئین واحد تولیدی عقاب افشان را نمونه یک واحد تولیدی کوشا دانست که در بخش های مختلف نیازمند حمایت است.
مدیرعامل شرکت عقاب افشان سمنان نیز با بیان اینکه تمام قطعات داخلی محصولات اتوبوس این واحد تولیدی دارای استاندارد است، گفت: این واحد تلاش دارد تا نام تولیدات ایرانی را در اروپا به ثبت برساند.
عبدالله اکبری راد با اشاره به تولیدات سالیانه سه هزار اتوبوس شهری و بین شهری، افزود: عقاب افشان تولیدکننده سه محصول اتوبوس بین شهری با کیفیت در کشور است و در زمان حاضر 120 دستگاه اتوبوس آماده نمره گذاری دارد.
مدیرعامل شرکت عقاب افشان سمنان تصریح کرد : 60 درصد ناوگان بین شهری و 40 درصد ناوگان درون شهری ایران از محصولات این واحد تولیدی است.
نیره پیروزبخت امروز از واحدهای تولیدی کندر و عقاب افشان در شهرک صنعتی سمنان بازدید کرد.
استان سمنان حدود دو هزار واحد تولیدی، صنعتی و معدنی دارد که حدود 600 مورد از محصولات آنها مشمول استاندارد اجباری است.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا