استاد دانشگاه: ایران امروز بیش از هر چیز به کارآفرینان نیاز دارد

استاد دانشگاه: ایران امروز بیش از هر چیز به کارآفرینان نیاز دارد

تهران- ایرنا- رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران بر سهم ارزنده کارآفرینان در افزایش تولید ناخالص داخلی کشور تاکید کرد و گفت: ایران امروز بیش از هر چیزی به کارآفرینی و کارآفرینان نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، محمدرضا زالی روز شنبه در سومین همایش بین المللی کارآفرینی که در محل دانشگاه تهران برگزار شد، افزود: اشتیاق کارآفرینی اساس نوآوری و توسعه کسب و کارهای نوین است.
وی با بیان اینکه در مراسم امروز از کارآفرینانی تقدیر می شود که توانسته اند برای بیش از یکهزار نفر، اشتغال ایجاد کنند، کارآفرینان منتخب را عاشقان تولید عنوان کرد و گفت: کارآفرینان عاشق تولید و خدمت به جامعه هستند.
زالی با اعلام اینکه کارآفرینان برتر در همایش تنها برگزیدگان ایرانی نیستند، گفت: کارآفرینانی از کشورهای فلیپین، ترکیه، مالزی و امریکا در این همایش حضور دارند که امروز از آنها تقدیر می شود.
سومین همایش بین المللی کارآفرینی با تاکید بر بهبود محیط کسب و کار با همکاری دانشگاه های معتبر داخلی و بین المللی در روزهای اول و دوم اسفندماه برگزار می شود.
هدف از برگزاری این کنفرانس به اشتراک گذاشتن دانش، تجارب، تبادل ایده ها و اندیشه های دانشگاهیان، سیاستگذاران و دست اندرکاران نهادهای اجرایی عنوان شده است تا از این طریق، انگیزه بیشتر برای درک بهتر مسائل کارآفرینی و محیط کسب و کار فراهم و راهکارهای عملیاتی و اجرایی به منظور حل چالش ها در سطوح ملی، منطقه ای و جهانی استخراج شود.
این همایش در قالب سخنرانان کلیدی بین المللی، ارائه مقاله علمی، اجرای کارگاه های آموزشی تخصصی و برگزاری میزگرد و سخنرانی، برگزار خواهد شد.
مقاله های برگزیده این همایش در دستور کار نشریه تحقیقات جهانی کارآفرینی که انتشارات اسپرینگر منتشر می کند، قرار خواهد گرفت.
پژوهشگران، کارآفرینان و دانشجویان علاقمند به توسعه کارآفرینی و بهبود محیط کسب و کار در این کنفرانس شرکت دارند.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا