معاون سازمان مدیریت خبر داد:

تخصیص اوراق 10 هزار میلیارد تومانی به پیمانکاران طلب کار سال 92

تخصیص اوراق 10 هزار میلیارد تومانی به پیمانکاران طلب کار سال 92

معاون سازمان مدیریت گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان اوراق تسویه خزانه برای بخش خصوصی و تعاونی منتشر می شوند که در سال ۹۲ طلب قطعی از دولت و بدهی به دولت داشتند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، حمید پورمحمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسه یکشنبه گذشته هیات دولت ، گفت: با توجه به تصویب انتشار اوراق تسویه در این جلسه ، خزانه از این هفته مقدمه انتشار این اوراق را مهیا می کند. بنابراین۱۰ هزار میلیارد تومان اوراق تسویه خزانه برای بخش خصوصی و تعاونی منتشر می شوند که در سال ۹۲ طلب قطعی از دولت و بدهی به دولت داشتند.

وی با بیان اینکه 4 هزار میلیارد تومان از اوراق خزانه برای بازپرداخت بدهی های دولت منتشر و تحویل طلبکاران شده، ادامه داد: با ابلاغ هیات وزیران و پس از دریافت اطلاعات طلب و بدهی، اوراق تسویه منتشر می شود و به این صورت فرایند تسویه هم طلب و هم بدهی فراهم می گردد.

این معاون سازمان مدیریت با اشاره به ارسال گزارش حمایت از تولید به هیات دولت ، خاطر نشان کرد: این گزارش شامل حدود 10 مورد و مرتبط با وضعیت خودروها، تامین لوله برای انتقال آب به شهرها و روستاها، تخصیص 800 هزار میلیارد تومان برای حمایت از تولید، کشاورزی، مسکن ، صادرات و صنایع کوچک و افزایش سرمایه صندوق ضمانت صادرات به مبلغ 200 میلیون دلار بوده و در این میان کارمزد ضمانت صادرات نیز افزایش یافته است.

پور محمدی از تخصیص 200 میلیارد تومان یارانه سود برای چهار بخش خبر داد و گفت: 40 میلیارد تومان این رقم تامین و موافقتنامه ها مبادله شده است.ضمن اینکه هفته گذشته در بخش اول 40 میلیارد تومان تخصیص داده شد تا کارهای عملیاتی انجام شود.

وی ادامه داد: در حالی انتشار 5 هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت در برنامه بود که وزارت نیرو 2 هزار میلیارد تومان برای طرح های آب منتشر کرد. همچنین 2.4 میلیارد تومان برای طرح های وزارت راه در نظر گرفته شده که بانک مسکن هفته اول اسفند ماه منتشر و به پیمانکاران می دهد.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا