نايب رييس خانه معدن ايران در گفت‌وگو با معدن نيوز خبر داد

برگزاري نشست‌هاي معدني در آلمان

برگزاري نشست‌هاي معدني در آلمان پايگاه خبري معدن نيوز- نايب رييس خانه معدن ايران با اعلام اين خبر که در ارديبهشت ماه نشست‌هاي معدني با حضور فعالان اين بخش در مونيخ آلمان برگزار خواهيم کرد، گفت: در نمايشگاه مونيخ آلمان آخرين دستاوردهاي فناوري و تجهيزات معدني ارايه خواهد شد.
محمدرضا بهرامن در گفت‌وگو با پايگاه خبري معدن نيوز با اشاره به اينکه ارتباط بخش خصوصي و دولتي در بخش معدن بايد افزايش يابد، گفت: به طور قطع توانمندي معدني ايران در بخش اکتشاف و استخراج معدن ارتقا يافته است از اين رو بايد اين پيشرفت را براي کشورهاي ديگر روشن کرد تا آنها بتوانند براساس اين چشم‌انداز فعاليت‌هاي معدني خود را با ايراني‌ها توسعه دهند در اين زمينه لازم است سازمان‌هاي دولتي فعال در بخش معدن نيز با هماهنگي خود را بخش خصوصي افزايش دهند.
نايب رييس خانه معدن ايران با تاکيد بر اينکه دستاوردهاي معدني ايران در سال‌هاي اخير خوب بوده است، افزود: در نمايشگاه مونيخ آلمان که با حضور شرکت‌هاي بزرگ برگزار و آخرين تجهيزات و پيشرفت‌هاي بخش معدن به نمايش گذاشته مي‌شود، بخش معدن ايران نيز به دنبال معرفي و ارائه آخرين توانمندي‌ها و ظرفيت‌هاي معدني خود است.
بهرامن با بيان اينکه بازار و فناوري دو نياز معدن امروز است، تصريح کرد: در شرايط کنوني که بخش معدن ايران با رکود مواجه است، بايد فعاليت‌هاي برون مرزي را حول دو محور انتقال فناوري‌هاي روز و توسعه بازار براي عرضه محصولات معدني دنبال کنيم.
او با تاکيد بر اينکه توسعه مناسبات بين‌المللي در کشور به پذيرش تجار ايران کمک خواهد کرد، افزود: به طور قطع تعاملات بين‌المللي که از سوي دولت در حال پيگيري و توسعه است به توسعه بازارهاي بين‌المللي در بخش معدن نيز کمک خواهد کرد و اين مسئله مي‌تواند در آينده نه چندان دور به گشايش بازارهاي جديد معدني منتهي شود.


بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا