معاون وزیر صنعت: در سال 95 قیمت زمین در شهرک های صنعتی مناطق کمتر توسعه یافته افزایش نمی یابد

معاون وزیر صنعت: در سال 95 قیمت زمین در شهرک های صنعتی مناطق کمتر توسعه یافته افزایش نمی یابد

اهواز - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایران گفت: در سال 1395 قیمت زمین در نواحی و شهرک های صنعتی مناطق کمتر توسعه یافته افزایش نمی یابد ضمن آنکه سرمایه گذاری در این شهرک ها هدایت می شود.

علی یزدانی پنج شنبه در حاشیه گردهمایی ذیحساب و مدیران مالی شرکت شهرک های صنعتی سراسر کشور در سرسرای اداری شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باید از همه پتانسیل ها و ظرفیت های بخش خصوصی استفاده کنیم و راهکار موفقیت همگرایی و حرکت جمعی است.
وی افزود: از دیگر ماموریت ها و برنامه های مهم در سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی، فراهم کردن زیرساخت ها متناسب با تامین منابع داخلی و عمومی است.
یزدانی ادامه داد: با وجود اینکه امسال از جهت وصول منابع عمومی در کشور سال سختی را پشت سر گذاشتیم اما با این وجود هیچ توقفی در فعالیت نواحی و شهرکهای صنعتی وجود نداشت.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران تصریح کرد: از دیگر برنامه های ما در سال آینده، اعمال تصمیم هایی در راستای بخشودگی بخشی از جرائم مربوط به سرمایه گذاران واقعی است که در آینده ای نزدیک ابلاغ می شود.
وی با اشاره به اینکه شرکت شهرک های صنعتی استان از شرکت های خوب کشور محسوب می شود گفت: بیش از 70 ناحیه و شهرک صنعتی فعال در استان وجود دارد که امید است با فراهم شدن زیرساخت ها در این شهرها و نواحی، امکان توسعه بیش از پیش استان در حوزه صنعت فراهم شود.
یزدانی ادامه داد: در کل کشور بیش از 97 هزار طرح صنعتی دارای جواز صنعتی در کشور وجود دارد که سه هزار و 300 طرح مربوط به خوزستان است و هنر ما در شهرک های استانی این است که سرمایه گذاری را به سمت شهرکهای صنعتی هدایت کنیم.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: در واحدهای فعال صنعتی کشور بیش از 88 هزار واحد صنعتی فعال با پروانه بهره برداری وجود دارد و دو هزار و 200 واحد در استان فعال است.
وی خاطرنشان کرد: هشت هزار و 100 اتحادیه صنفی، 31 خانه صنعت، 35 اتاق بازرگانی در کشور فعال است و بیش از 490 اتحادیه صنفی مربوط به خوزستان می باشد.
یزدانی اظهار کرد: هدف از گردهمایی دو روزه در 29 و 30 بهمن ماه، توجه بیش از پیش به حوزه انضباط مالی در حوزه عملکردی و یادآوری نکاتی در جهت تشکیل بموقع مجامع شرکت های استانی و بستن حسابها در پایان سال، رعایت نکات برای تادیه تعهدات شرکت و تاکید بر ارتقای سلامت اداری به عنوان محورهای اصلی دولت و دو ویژگی مهم دولت یعنی قانون مداری و فساد گریزی است.
مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران ادامه داد: در سال بیش از 90 مجمع در مجموعه سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی برگزار می شود که یادآوری تکالیف آنها ضرورت دارد.
وی خاطرنشان کرد: در نشست های تخصصی بعدی در حوزه های دیگر در جهت فراهم شدن مشوق هایی برای توسعه سرمایه گذاری در کشور تدبیر می کنیم که در سال 1395بتوانیم شاهد رونق و امیدبخشی در کشور باشیم.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا