مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی منصوب شد

مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی منصوب شد

وزیر صنعت، معدن و تجارت که ریاست مجمع عمومی صندوق توسعه صنایع دریایی را برعهده دارد با صدور حکمی «مهرداد مظفری» را بعنوان عضو موظف هیات مدیره و مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی منصوب کرد.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار اقتصادی ایرنا، پیش از این «حسین ابراهیم زاده فاضل» مسئولیت مدیرعاملی صندوق توسعه صنایع دریایی را به عهده داشت.
مظفری، دارای دکترای مدیریت و مدیر توسعه تحقیقات کاربردی و فناوری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، معاونت برنامه ریزی راهبردی و توسعه سیستم های شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، ریاست گروه مطالعات استراتژیک و رئیس گروه مشاوران ایدرو، و معاونت برنامه ریزی و اشتغال استانداری البرز را در کارنامه خود دارد.
صندوق توسعه صنایع دریایی، یک شرکت تخصصی دولتی نسل یک و وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران است که با هدف تحقق توسعه پایدار در بخش صنایع دریایی کشور تاسیس شده است.
این صندوق بعنوان موتور توسعه صنایع دریایی کشور، رابطی بین حاکمیت و بخش خصوصی است تا بتواند با انجام مطالعات توسعه ای، سرمایه گذاری و اعمال انواع حمایت هدفدار، موجبات توسعه روز افزون این صنایع را در کشور فراهم آورد.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا