تحویل 100 دستگاه وانت برای ساماندهی حمل ونقل و توزیع گاز مایع در مناطق محروم

تحویل 100 دستگاه وانت برای ساماندهی حمل ونقل و توزیع گاز مایع در مناطق محروم

تهران- ایرنا- 100 دستگاه وانت در اجرای تفاهم نامه صندوق کارآفرینی امید و شرکت های بوتان و زامیاد باهدف ساماندهی و توسعه سیستم حمل و نقل و توزیع گاز مایع در روستاها و مناطق محروم و دورافتاده به متقاضیان واگذار شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، همچنین برای اجرای تفاهم نامه این صندوق با یک شرکت تولیدکننده مواد غذایی و بیسکوییت، در مراسمی 60 دستگاه کامیونت برای حمل و نقل و توزیع این محصولات به متقاضیان واگذار شد.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در حاشیه مراسم تحویل خودروها به سیاست های صندوق در ارتقای خدمات ارائه شده به روستاییان و مناطق دورافتاده اشاره کرد و گفت: گسترش شبکه توزیع و دسترسی برندهای معتبر و خوشنام داخلی به اقصی نقاط کشور، از طریق توسعه نمایندگی های فروش و عرضه کالا یا خدمات، خدمات پس از فروش و شبکه حمل و نقل برندها در قالب برون سپاری، از جمله برنامه های صندوق کارآفرینی امید است.
اصغر نورالله زاده افزود: سقف تسهیلات قرض الحسنه پرداختی برای خودروهای وانت 300 میلیون ریال و برای کامیونت ها یک میلیارد ریال است؛ بازپرداخت این تسهیلات پنج ساله و با دوره تنفس سه ماهه به متقاضیان پرداخت شده است.
وی، توزیع مناسب کالا و خدمات شرکت های داخلی معتبر را از دلایل مهم توسعه این بنگاه ها و افزایش مزیت های رقابتی در بازار دانست و افزود: صندوق کارآفرینی امید با شناسایی و حمایت مالی از این حلقه مفقوده تولید، درصدد حمایت از ایجاد کسب و کارهای خرد و کوچک و اشتغال پایدار برآمده است.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا