معاون وزیر صنعت تاکید کرد

کاهش هزینه مصرف با فعالیت علمی شرکت های توزیع

کاهش هزینه مصرف با فعالیت علمی شرکت های توزیع

معاون پژوهشی وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: شرکت های توزیع با کاهش واسطه های فی مابین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان موجب کاهش نرخ محصولات می شوند.

به گزارش خبرنگار ایسنا در گیلان، علی اصغر توفیق روز گذشته در مراسم افتتاح بزرگ ترین انبار مواد غذایی شمال کشور، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، گیلان را استانی زرخیر دانست که پتانسیل های زیادی در درون آن نهفته است.

وی با اشاره به اینکه معمولا بسیاری از طرح ها و برنامه ها در ایام دهه فجر افتتاح می شوند، افزود: علت این امر احترام گذاشتن به بنیانگذار انقلاب اسلامی است که ارزش و اعتبار آن باید همواره حفظ شود.

توفیق با بیان اینکه متاسفانه در فرهنگ ما اینگونه نهادینه شده که پدرها بسازند و فرزندان مصرف کنند، تصریح کرد: باید اینگونه فرهنگ سازی شود که پدرها بسازند و فرزندان توسعه دهند.

معاون پژوهشی وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه سیستم انبار و انبارداری از اهمیت بسزایی برخوردار است، گفت: هزینه های توزیع از تولید بالاتر است، تولیدکنندگان معمولا با سود 15 درصدی قانع هستند ولی وجود واسطه های توزیع تا رسیدن اجناس به دست مردم موجب گرانی محصول می شود.

وی با بیان اینکه کاهش واسطه های فی مابین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان موجب کاهش نرخ محصولات می شود، تصریح کرد: وجود شرکت های توزیع اصولی باکار علمی و تخصصی موجب کاهش قیمت ها می شوند.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا