وزیر صنعت، معدن و تجارت:

شرکت‌های ایتالیایی در صنعت قم سرمایه‌گذاری می‌کنند

شرکت‌های ایتالیایی در صنعت قم سرمایه‌گذاری می‌کنند

قم - وزیر صنعت، معدن و تجارت از اعلام آمادگی شرکت‌های ایتالیایی برای سرمایه گذاری در بخش صنعت قم خبر داد.

محمدرضا نعمت‌زاده غروب سه‌شنبه در جلسه شورای اداری استان قم که با حضور معاون اول رئیس جمهور در تالار مرکزی شهر قم برگزار شد، در سخنانی با اشاره به طرح‌های صنعتی افتتاح شده استان قم اظهار داشت: دو طرح صنعتی در شهرک صنعتی محمودآباد به بهره‌برداری رسید که واحد تولیدی پلیمرهای پلی‌استایرن با تکیه بر توان داخلی از جمله این طرح‌ها بود که در مصارف بسته بندی استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: واحد تولیدی دیگری نیز در زمینه تولید مخازن گاز طبیعی فشرده به صورت کامپوزیت جهت استفاده خودروهای گازسوز به بهره‌برداری رسید که این واحد تولیدی قراردادهای صادراتی به برخی از کشور‌ها را نیز به امضاء رسانده و در برنامه کاری خود دارد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان داشت: این مایه خرسندی است که واحدهای صنعتی از‌‌ همان ابتدا مسیر صادرات را در پیش می‌گیرند.

وی با بیان اینکه واحد تولیدی لوله‌های آب و فاضلاب نیز از جمله دیگر پروژه‌های صنعتی بود که امروز افتتاح شد، افزود: خط تولید لوله این واحد تولیدی در زمینه تجهیز شبکه‌های آب و فاضلاب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نعمت‌زاده افزود: جای خرسندی است که قم با توجه به موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد و از رشد جمعیتی نیز برخوردار است در زمینه صنعت نیز فعالیت‌های خوبی را شاهدیم و چندین شهرک صنعتی در این استان در کنار منطقه ویژه سلفچگان فعالیت‌های خوبی دارد.

وی افزود: بعد از سفر رئیس جمهور به قم شرکت‌های ایتالیایی برای سرمایه گذاری در استان اعلام آمادگی کردند و جلسات خوبی در استانداری برگزار شده که امیدواریم فعالیت‌های صنعتی با سرمایه گذاری‌های خارجی در قم توسعه یابد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا