امروز در بورس کالای ایران رقم خورد؛

دادوستد ۱۳۰هزار تن انواع محصول

دادوستد ۱۳۰هزار تن انواع محصول

تالار معاملات بورس کالای ایران امروز در مجموع میزبان دادوستد ۱۳۰ هزار و ۵۶۴ تن انواع کالا به ارزش بیش از یک هزار و ۷۶۹ میلیارد ریال بود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران، روز سه شنبه ۲۰ بهمن ماه، بورس کالای ایران شاهد معامله ۳۷ هزار و ۹۸۸ تن انواع پلی اتیلن، پلی پروپیلن، پلی وینیل کلراید، پلی استایرن در گروه مواد پلیمری به ارزش بیش از یک هزار و ۱۸۹ میلیارد ریال بود.  

علاوه بر این، ۱۱ هزار و ۴۳۱ تن انواع قیر، ۳۲ هزار و ۶۰۰ تن وکیوم باتوم و ۱۰ هزار تن انواع لوب کات در تالار داخلی فرآورده های نفتی و پتروشیمی به همراه ۱۵ هزار و ۳۵۰ تن انواع قیر در تالار صادراتی داد و ستد شد.

بر اساس این گزارش،در این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی،  ۴۰ تن شمش آلیاژی شرکت ایرالکو، ۶ هزار و ۴۵۵ تن انواع میلگرد شرکت ذوب آهن اصفهان، ۹ هزار و ۶۰۰ تن تختال c و ۶ هزار و ۹۰۰ تن شمش بلوم ۱۵۰*۱۵۰ شرکت فولاد خوزستان معامله شد.

این گزارش حاکی است تالار محصولات کشاورزی نیز در این روز شاهد معامله ۲۰۰ تن شکر سفید کارخانجات دعبل، امیرکبیر، کشت و صنعت دهخدا و کشت و صنعت فارابی به قیمت ۲۱ هزار و ۸۵۰ ریال در هر کیلو بود.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا