استاندار زنجان:

ابهر ۳۰ درصد سرمایه‌های صنعتی زنجان را در خود جای داده است

ابهر ۳۰ درصد سرمایه‌های صنعتی زنجان را در خود جای داده است

زنجان - استاندار زنجان گفت: ۲۷ تا ۳۰ درصد سرمایه‌های صنعتی استان در شهرستان ابهر قرار دارد.

جمشید انصاری شامگاه یکشنبه در آیین افتتاح اداره استاندارد شهرستان ابهر به کمبود تجهیزات آزمایشگاهی اشاره کرد و افزود: به خاطر این کمبودها برخی از واحدهای آزمایشگاهی در سطح کشور به شکل منطقه‌ای یا ملی فعالیت می‌کنند.

وی اظهار کرد: نباید ادارات استاندارد شهرستانی توسعه پیدا کند چرا که زمینه برای نادیده گرفتن کیفیت به دلیل برخی ملاحظات بومی را فراهم می‌کند.

استاندار زنجان گفت: استقرار اداره استاندارد در شهرستان ابهر به دلیل وجود صنایع متعدد در این شهرستان به کیفیت محصولات تولیدی کمک می‌کند.

وی تاکید کرد: ۲۷ تا ۳۰ درصد سرمایه‌های صنعتی زنجان در شهرستان ابهر قرار دارد و  ۸۰ درصد از واحدهای صنعتی استان در شهرستان‌های ابهر و زنجان مستقر هستند.

استاندار زنجان گفت: ۷۰ درصد افراد غیربومی در شهرستان ابهر سرمایه‌گذاری می کنند و این موضوع باعث شده درآمدهای واحدهای تولیدی به‌طور کامل در اختیار اهالی شهرستان قرار نگیرد.

انصاری بر لزوم سرمایه‌گذاری بومی تأکید کرد و گفت: باید بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری‌های گروهی و مشارکتی در زنجان فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه یکی از اهداف انقلاب محرومیت‌زدایی بوده است، افزود: خوشبختانه با پیروزی انقلاب اسلامی محرومیت از بین رفت و عدالت برقرارشده است.

استاندار زنجان به توسعه روستاها هم اشاره کرد و افزود: عدالت محوری در توسعه روستاها اولویت کاری دولت تدبیر و امید است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا