تبدیل صفحه‌های وب به PDF

تبدیل صفحه‌های وب به PDF

راه‌های مختلفی برای ذخیره اطلاعات یک سایت اینترنتی روی گوشی یا تبلت وجود دارد. یکی از این راه‌ها تبدیل صفحه وب به PDF است.

حتماً فکر می‌کنید این کار پیچیدگی‌ها و دردسرهای خاصی برای شما به دنبال خواهد داشت، اما باید بگوییم که قرار نیست شما کار خاصی انجام دهید. برای تبدیل یک صفحه وب می‌توانید از اپلیکیشن Website To PDFکمک بگیرید. با این اپ می‌توانید به سادگی و در کمترین زمان ممکن صفحه یک سایت اینترنتی را به فایل PDF تبدیل کنید.
کار با این اپ بسیار ساده است؛ پس از نصب این برنامه می‌توانید آدرس صفحه مورد نظر خود را کپی کنید و سپس برنامه Website To PDF را باز کرده و لینک خود را در کادر مخصوص در نظر گرفته شده در اپ، قرار دهید.
حالا گزینه Convert را انتخاب کنید، با انجام این مراحل پس از لحظاتی این اپلیکیشن فایل و صفحه مورد نظر شما را به صورت پی دی اف در اختیارتان می‌گذارد. شما حتی می‌توانید در زمان تبدیل آدرس اینترنتی مد نظر به فایل PDF تنظیمات خاصی نیز روی آن انجام دهید.
تعیین اندازه صفحه (A4 و Letter)، افزودن شماره صفحه، تعیین افقی یا عمودی بودن کادر، حذف پس زمینه وبسایت، غیر فعال کردن جاوا اسکریپت و لینک‌ها، ذخیره‌سازی در فرمت استاندارد کتاب و همچنین ذخیره فایل به صورت سیاه و سفید از جمله این موارد تنظیمی است.
حالا با این اپ می‌توانید در زمان مناسب و هرگاه که وقت داشتید مطالب صفحات وب مورد نظر خود را مطالعه کنید. این اپ به شکل رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید و IOS قرار گرفته است.
 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا