در تالار معاملات رقم خورد؛

روز پررونق لوب کات

روز پررونق لوب کات

معاملات لوب کات سنگین امروز با تقاضایی بالاتر از عرضه روبه رو بود، به طوری که لوب کات سنگین پالایش نفت تهران که به میزان ۱۲ هزارتن عرضه شده بود، ۱۴ هزار و ۷ تن تقاضا داشت و با میانگین قیمتی ۴۲۸ تومان مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، همچنین در این روز لوب کات سبک پالایش نفت تهران به میزان ۶ هزارتن عرضه و ۲ هزارتن نیز تقاضا داشت و با قیمت پایه ۴۳۹ تومان فروخته شد. عرضه ۸ هزارتنی لوب کات سنگین پالایش نفت بندرعباس هم در این روز ۷ هزارتن تقاضا داشت و با قیمت پایه ۴۱۹ تومان مورد معامله قرار گرفت.

همچنین لوب کات سبک پالایش نفت تبریز در این روز به میزان یک هزارتن عرضه و تقاضا داشت و با قیمت پایه ۴۳۰ تومان فروخته شد.

در همین حال وکیوم باتوم پالایش نفت تهران نیز که به میزان ۱۰ هزارتن عرضه داشت، ۱۴ هزار و ۲۲۰ تن تقاضا داشت. قیمت پایه این کالا ۳۷۳ تومان و میانگین قیمت ثبت شده برای خرید آن ۳۷۶ تومان رقم خورد.

در همین حال امروز گوگرد گرانوله و کلوخه پالایش گاز شهیدهاشمی نژاد (خانگیران) و گوگرد گرانوله پالایش نفت اراک با عدم استقبال خریداران روبه رو شد و مشتری نداشت.

دی اتیل هگزانول پتروشیمی شازند هم وارد سیستم مچینگ شد، آمونیاک گاز و مایع پتروشیمی شیراز نیز هر کدام با تناژ محدود امروز فروش رفت.

آمونیاک محلول و اسیدنیتریک پتروشیمی شیراز هم مشتری نداشت. باتوجه به اینکه فردا نرخ پایه محصولات پتروشیمی اعلام می شود، اکثر بازیگران این بازار در انتظار اعلام قیمت های پایه هستند.

به این ترتیب امروز منواتانول آمین، تری اتانول آمین پتروشیمی شازند و پلی بوتادین رابرهای تخت جمشید نیز مشتری نداشتند، پلی اتیلن سنگین بادی پلیمر کرمانشاه نیز وارد سیستم مچینگ شد و ۴۸ تن از آن با نرخ پایه مورد معامله قرار گرفت.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا