اخبار اولیه از نشست خبری مدیرعامل ایران خودرو :

۳ محصول جدید پژو تولید می شود/۸۰ درصد قرارداد محرمانه نیست/ نحوه قیمت گذاری

۳ محصول جدید پژو تولید می شود/۸۰ درصد قرارداد محرمانه نیست/ نحوه قیمت گذاری

مدیرعامل ایران خودرو با اعلام اینکه ۸۰ درصد قرارداد با پژو محرمانه نیست گفت: با تولید سه محصول جدید پژو در سال آینده ، قیمت‌گذاری محصولات مشمول قوانین ناظر و حاکم بر شرایط بازار خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، هاشم یکه زارع در جریان نشست خبری که امروز در مورد رویدادهای اخیر و مهم این شرکت بورسی برگزار شده ، اظهار داشت: قیمت گذاری محصولات جدید ربطی به قرارداد پژو ندارد.

وی ادامه داد: قیمت‌گذاری محصولات با تولید سه محصول جدید پژو در سال آینده مشمول قوانین ناظر و حاکم بر شرایط بازار خواهد بود . این درحالی است که محصولات شرکت های فولکس و فیات در هیچ بازاری دستوری نبوده و بازار قیمت گذاری را انجام می‌دهد.

وی درباره اعلام یکی از اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی مبنی بر نهایی نبودن قرارداد پژو توضیح داد: در حالی گروهی 15 نفره هماهنگی‌های لازم این قرارداد را با تمام بخش‌ها انجام داده که این قرارداد 200 صفحه‌ای تفاهم نامه نیست بلکه به عنوان یک قرارداد امضا شده است. بنابراین با توجه به اینکه 80 درصد این قرارداد محرمانه نیست ، در صورت لزوم و هر اطلاعات لازمی را در اختیار مراجع خواهیم گذاشت.

یکه زارع در واکنش به اعلام شرط قیمت گذاری محصولات سرمایه گذاران خارجی که وزیر صنعت آن را مطرح کرده گفت: این موضوع برای ما که جویندونچر هستیم صدق نمی‌کند اما ممکن است در سایر خودروسازان خارجی این شروط‌ مطرح شود.

این مقام مسئول در مورد همکاری های بین المللی و قرارداد جدید پژو  و اعلام تحریم این قرارداد توسط یک نماینده مجلس گفت: درحالی با محقق نشدن میزان تعیین شده ساخت داخل ، وزارت صنعت مانع از ورود قطعات خواهد شد که در صورت هر مصوبه ایی در مجلس، ۱۰۰ درصد احترام خواهیم گذاشت.

این خبر تکمیل می شود ...

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا