نعمت‌زاده:

کارخانه لاستیک کردستان به دنبال جذب بازارها بین المللی باشد

کارخانه لاستیک کردستان به دنبال جذب بازارها بین المللی باشد

سنندج- وزیرصنعت، معدن وتجارت عنوان کرد: کارخانه لاسیتک سازی کردستان با استفاده از ظرفیت مرزی بودن این استان باید به دنبال جذب بازارهای بین المللی برای فروش تولیدات خود باشد.

محمد رضا نعمت زاده ظهر امروز پنجشنبه در مراسم کلنگ زنی ساخت کارخانه لاستیک کردستان در دهگلان گفت: کردستان به دلیل وقوع جنگ تحمیلی و مبارزات با ضد انقلاب از مسیر توسعه نسبت به سایر استان‌های کشور عقب افتاد حال هر چقدر در این استان کار شود بازهم کم است.

وی عنوان کرد: مردم و به ویژه مسئولان منطقه برای توسعه استان نیاز است که از پروژه های صنعتی حمایت کنند و در اجرای آنها مانع تراشی  نکنند.

 وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد:اندرکاران کارخانه لاستیک کردستان برای موفقیت در کار خود می توانند از تجربه کارخانه لاستیک سازی بارز در این استان بهره مند شوند.

نعمت زاده با اشاره به اینکه مرزی بودن یکی از ظرفیت های ارزشمند کردستان است، عنوان کرد: پیشنهاد می کنم با توجه به ظرفیت مرزی بودن استان سرمایه گذاران و مدیران کارخانه لاستیک سازی  برای صدور تولیدات خود به بازارهای بین المللی با شرکت بین المللی شریک شوند.

کارخانه لاستیک کردستان توسط سازمان ایدرو و با همکاری بخش خصوصی و با هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری احداث می شود.

مسئولان پروژه در این مراسم عنوان کرد: پیش بینی می کنیم این پروژه تا پایان سال ۹۷ به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه برای احداث این کارخانه ۶۰ هکتار زمین تملک شده است، اظهارداشت: با بهره برداری از این پروژه امکان اشتغالزایی برای هزار و ۱۵۰ نفر به طور مستقیم فراهم می شود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا