رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران:

تنها چیزی که گران نمی‌شود، خدمات مخابرات است

تنها چیزی که گران نمی‌شود، خدمات مخابرات است

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: در طول 12 سال گذشته تنها چیزی که گران نشده و برعکس ارزان هم شده، خدمات مخابرات است.

به گزارش خبرنگار ایسنا در آذربایجان‌شرقی، "سید مصطفی سید هاشمی" در آیین افتتاح 444 پروژه مخابراتی استان و دو پروژه مخابراتی کشوری، گفت: در گذشته هر پالس تماس تلفنی 44 ریال بود که امروز هر پالس تماس تلفنی به یک ریال کاهش یافته است.

وی افزود: هر انشعاب تلفن حدود 800 هزار تا یک میلیون تومان برای مخابرات هزینه دارد که آن را با رقم بسیار ناچیز واگذار می‌کنیم.

سید هاشمی عنوان کرد: در سال 88 با پرداخت یک هزار و 560 میلیارد تومان بصورت نقدی و بقیه به صورت اقساط سالانه یک هزار میلیارد تومان، شرکت مخابرات ایران خریداری شده است و تنها شرکتی هستیم که قسط‌ هایمان را به موقع پرداخت می‌کنیم.

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات استان عنوان کرد: بطور میانگین هر سال 80 میلیارد تومان در آذربایجان‌شرقی هزینه کرده‌ و همچنین در طول شش سال 18 هزار میلیارد به دولت پرداخت کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه 80 هزار پرسنل به صورت مستقیم و 230 هزار نفر به صورت غیر مستقیم با مخابرات کار می کنند، گفت: میزان پرداختی ما به کارکنانمان یکسان است و تنها در طول سال دو بار کارانه به استان‌ها پرداخت می کنیم که مدیرعامل هر استان بر اساس عملکرد نیروهایش، این کارانه را بین آنان تقسیم می‌کند.

وی از راه اندازی تلویزیون اینترنتی (IP-TV) در کشور در تاریخ 21 بهمن ماه خبر داد و افزود: کانال‌های انتقال تصویر شبکه برای این سرویس آماده است که ارائه IP-TV مستلزم تهیه محتوا برای انتشار، مدیریت محتوا و رساندن آن با کیفیت و امنیت مناسب به کاربر نهایی است.

سیدهاشمی با اشاره به اینکه 32 هزار فیلم و کلیه سخنرانی‌های مقام معظم رهبری برای پخش در این تلویزیون کابلی آماده است، تأکید کرد: به دنبال این هستیم که با تولید محتویات جالب هموطنان را به استفاده از برنامه های داخلی به جای برنامه‌های ماهواره‌ها ترغیب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: کنترل شبکه‌های اجتماعی وظیفه مخابرات نیست، بلکه وظیفه شورای مجازی است که دغدغه مسئولان استان را به گوش مسئولان مربوطه می‌رسانیم.

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات استان با اشاره به امنیت بالای شبکه مخابراتی کشور، اظهار کرد: تاکنون موردی مبنی بر سوء استفاده از شبکه مخابراتی گزارش نشده است و ارتقای امنیت شبکه مخابراتی را در برنامه داریم.

وی گفت: تنها دو نوع بدهی به کارکنانمان داریم که شامل پرداخت 17 درصد افزایش رفاهیات و پرداخت پاداش بازنشسته شده‌ها در سال 94 است که بصورت اقساط این بدهی‌ها پرداخت می‌شوند.

سید هاشمی با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر، یادآور شد: این قیام 29 بهمن مردم آذربایجان بود که زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی شد و خون را در رگ های انقلاب به جریان انداخت.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا