مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران:

افزایش تعامل با بخش خصوصی از اولویت های سازمان صنایع کوچک است

افزایش تعامل با بخش خصوصی از اولویت های سازمان صنایع کوچک است

تهران- ایرنا- علی یزدانی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با اشاره به سهم 92 درصدی صنایع کوچک از صنایع کل کشور، افزایش تعامل با بخش خصوصی و ارتقای جایگاه خوشه های صنعتی در صنعت را از جمله اولویت های این سازمان عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، یزدانی ارتقای جایگاه بنگاه های خرد و کوچک و تکمیل زیرساخت های شهرک ها و نواحی صنعتی را از ماموریت های اصلی این سازمان عنوان کرد.
وی در جمع مدیران و کارکنان سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، افزود: باید در جهت حمایت از واحدهای صنعتی کوچک و رسیدگی به مشکلات صنعتگران، گام های موثرتر برداشته شود.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، رسیدگی ویژه به شکایت های مردمی را از برنامه های اصلی سازمان برشمرد و گفت: به منظور رسیدگی به مشکلات مراجعه کنندگان و همچنین شکایات آنها، بازرس ویژه ای منصوب خواهد شد.
به گزارش ایرنا و بر اساس آمار و اطلاعات سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی، تا پایان شهریور ماه امسال، 945 شهرک و ناحیه صنعتی در کشور تشکیل شده که از این مجموع، 760 شهرک و ناحیه در حال بهره برداری است.
بر اساس این گزارش، تا پایان شهریور ماه امسال حدود 36 هزار واحد با اشتغال 737 هزار نفر در شهرک ها و نواحی صنعتی به بهره برداری رسیده است.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا