امروز در بورس کالا صورت می گیرد؛

حضور تولیدکنندگان قیر با ۹۱ هزار تن کالا در تالار صادراتی

حضور تولیدکنندگان قیر با ۹۱ هزار تن کالا در تالار صادراتی

بیش از ۹۱ هزار تن انواع قیر در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه می شود.

 

 بیش از ۹۱ هزار تن انواع قیر در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، و به نقل از بورس کالا، در این روز و در تالار صادراتی، ۷۶ هزار تن انواع قیر شرکت نفت جی روی تابلوی عرضه می رود. علاوه بر این، ۱۰ هزار تن قیر ۶۰۷۰ شرکت پالایش نفت تبریز، چهار هزار تن قیر ۶۰۷۰ شرکت صنعت قیصر جنوب کنگ و ۱۵۰۰ تن قیر شرکت صنعت قیر هرمزگان راهی تالار معاملات می شود. دیگر عرضه های این روز تالار صادراتی شامل ۵۰۰ تن عایق رطوبتی شرکت عایق رطوبتی نقره ای شرق و ۲۵۰ تن عایق رطوبتی شرکت مهر پارسیان است.

شایان ذکر است، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۶۱ هزار و ۴۲ تن انواع ماده پلیمری، ۱۰ هزار تن وکیوم باتوم، یک هزار تن گوگرد گرانوله و یک هزار تن سلاپس واکس عرضه می شود.

این گزارش همچنین حاکی است، شرکت ذوب آهن اصفهان با ۴۲ هزار تن تیرآهن ۱۴ و ۱۶، با قیمت پایه ۱۲ هزار و ۵۰۰ ریال در تالار محصولات صنعتی و معدنی حضور می یابد. این شرکت همچنین، ۲۲۰۰ تن تیرآهن ۱۴، ۲۲۰۰ تن تیرآهن ۱۶، ۲۲۰۰ تن تیرآهن ۱۸ و ۱۰ هزار و ۳۵۰ تن انواع میلگرد را روانه تالار معاملات می کند. علاوه بر این، ۲۰ تن بیلت ۶۰۶۱-۸ و ۱۳۰۰ تن انواع شمش آلیاژی شرکت آلومینیوم ایران به همراه ۱۷ کیلو و ۳۸۲ گرم انواع شمش طلای معدن زرشوران در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود.

گفتنی است، در این روز و در تالار محصولات کشاورزی، ۱۰۲۵ تن ذرت خوزستان موجودی انبارهای دانه طلایی، بنوت، بنوارناظر و وحدت در قالب گواهی سپرده کالایی عرضه می شود. علاوه بر این، ۵۰۰ تن روغن خام سویای آرژانتین روی تابلوی عرضه می رود.

براساس این گزارش، در این روز و در مجموع، حدود ۲۸۳ هزار تن انواع کالا روانه تالارهای مختلف بورس کالای ایران می شود.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا