در حاشیه بازدید هیات اقتصادی آلمانی و شرکت مرک مطرح شد

رضا مستوفی: پس از رفع تحریم ها خیلی از شرکتها برای همکاری با شرکت اکتوورکو اعلام آمادگی کردند

رضا مستوفی: پس از رفع تحریم ها خیلی از شرکتها برای همکاری با شرکت اکتوورکو اعلام آمادگی کردند

شرکت اکتوورکونماینده رسمی 6شرکت دارویی تولیدی در کلاس جهانی می باشد و در طول 40سال این شرکت ها برای ورود محصول خود به بازار پویای ایران به اکتوور اعتماد کردند این مطلب را دکتر مستوفی مدیرعامل کارخانه هنگام بازدید هیئت اقتصادی آلمان به عنوان یکی ازشرکت های معتبر دارویی در سطح کشور گفت.

دکتر رضا مستوفی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به فعالیت های شرکت اکتوورکو گفت: درحال حاضر میزان گسترده ای از داروها را در سبد تولید شرکت خود داریم. که در ابتدا کارمان را با تولید داروهای خوراکی شروع و به سمت تولید داروهای تزریقی پیش بردیم.در همین راستا نیز تولید داروهای بیولوژیک در دستور کار شرکت قرارگرفت.در حال حاضر نیز تولید مواد اولیه داروهای بیولوژیک و تولید داروهای پرخطر جزء مواردی است که قصد داریم به صورت جامع به آن بپردازیم.
وی در ادامه افزود: در حال حاضر تولید آمپول ها تحت لیسانس شرکتی خارجی با برند خودمان را نیز در برنامه داریم.
دکتر رضا مستوفی در تشریح اقدامات صورت گرفته شرکت اکتوورکو در خصوص شرکت مرک افزود:شرکت مرک در نظر دارد با افزایش تولید در ایران در مر حله اول حضور خود را تثبیت نماید و در مرحله بعدی برای صادرات محصولات خود از ایران به کل منطقه برنامه ریزی کرده است.
وی با اشاره به رفع تحریم های کشور و تاثیر آن بر شرکت مطبوعش اذعان داشت: پس از رفع تحریم ها خیلی از شرکتها برای همکاری با شرکت اکتوورکو اعلام آمادگی کردند اما این شرکت ادامه همکاری با مرک را به دلیل اینکه این شرکت در ایام تحریم همواره در کنارما بود فراموش نکرده و این شرکت نسبت به سایر رقبای خود وضعیت بهتری از نظر جایگاه دارد.
رضا مستوفی با بیان این مطلب که شرکت های خارجی به دلیل کیفیت بالای استاندارد در شرکت اکتوورکو که مطابق با استانداردهای اروپایی می باشد با این شرکت همکاری دارند گفت: یکی از مدیران شرکت های اروپایی در اوایل همکاری اش نسبت به سطح بالای تکنولوژی در شرکت اکتورکو ابزار شگفتی داشت و در این رابطه گفته بود که ما فکر میکردیم در حال صادرکردن دانش فنی به یک شرکت اروپایی هستیم.
رضا مستوفی در خصوص داروهای تولیدی شرکت اذعان داشت :محصولات شرکت ما در حد بالایی از کیفیت قراردارد، به همین دلیل بسیاری از داروخانه ها فکر می کنند این محصولات تحت لیسانس شرکت های خارجی تولید شده است.
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: داروهای قلبی و عروقی، گوارش، او تی سی، اعصاب، آرام بخش ها و... جزء مواردی است که در این شرکت تولید می گردد همچنین این شرکت در زمینه تولید داروهای بیولوژیک اقدامات خوبی انجام داده است و برنامه تولید داروهای ریتوکسی مپ وبواسیزومپ که مخصوص بیماران سرطانی ، چشم پزشکی و ... را در برنامه داریم که این داروها به دلیل دانش فنی بالایی که دارند بسیارگران هستند که از سال آینده نیز تولید مواد اولیه این داروها را نیز خودمان انجام خواهیم داد.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا