رئیس سازمان زمین شناسی لرستان:

مجتمع ملی آزمایشگاهی معدن در لرستان راه‌اندازی می‌شود

مجتمع ملی آزمایشگاهی  معدن در لرستان راه‌اندازی می‌شود

خرم آباد - رئیس سازمان زمین شناسی لرستان از راه اندازی مجتمع ملی آزمایشگاهی معدن در این استان خبر داد.

ظهیر حیدری پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران از راه اندازی مجتمع آزمایشگاهی معدن در لرستان خبر داد و اظهار داشت: این مجتمع آزمایشگاهی در مرکز لرستان راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه این مجتمع در رابطه با بحث های معدنی در لرستان راه اندزای می شود گفت: این مجتمع، یک مجتمع منحصر به فرد در کشور و همچنین در خاورمیانه است.

رئیس سازمان زمین شناسی لرستان با اشاره به اینکه امیدواریم با احداث این مجتمع انجام آزمایشهای معدنی کشور به لرستان هدایت شود تصریح کرد: ما به دنبال این هستیم با توجه به ذخایر معدنی که در لرستان وجود دارد این استان را به قطب معدن و آزمایش های معدنی در کشور تبدیل کنیم.

حیدری با بیان اینکه مجوز هیئت وزیران برای احداث این مجتمع آزمایشگاهی معدن اخذ شده است گفت: همچنین مراحل واگذاری زمین برای ایجاد این مجتمع آزمایشگاهی از سوی استانداری و اداره کل راه و شهرسازی لرستان انجام شده است.

وی بیان داشت: امیدواریم با توجه تمهیدات صورت گرفته دهه فجر امسال کلنگ این مجتمع آزمایشگاهی معدنی را در استان به زمین بزنیم.

رئیس سازمان زمین شناسی لرستان مدت ایجاد این مجتمع آزمایشگاهی در استان را سه سال عنوان کرد و گفت: همچنین برای احداث و تجهیز مجتمع آزمایشگاهی معدن لرستان بیش از 14 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا