نعمت زاده:

فعالان اقتصادی بیاندیشند که چگونه از شرایط اجرایی برای برجام استفاده شود

فعالان اقتصادی بیاندیشند که چگونه از شرایط اجرایی برای برجام استفاده شود

تهران - ایرنا – وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اجرایی شدن برجام (برنامه جامع اقدام مشترک) زمینه حضور فعالان اقتصادی در عرصه های مختلف را فراهم ساخته و باید آنها بیاندیشند که ازاین شرایط چگونه استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، محمدرضا نعمت زاده امروز (یکشنبه) در مراسم تقدیر از دست اندرکاران پاویون جمهوری اسلامی ایران در اکسپو 2015 میلان – ایتالیا افزود: دستیابی به توافق هسته ای و اجرای برجام بیانگر این واقعیت روشن است که چنانچه بخواهیم با تدبیر و تجربه مسئله پیچیده ای را حل کنیم، امکانپذیر است.
وی اضافه کرد: اجرای برجام نتیجه پیروزی تعقل بر جهالت، منطق بر بی منطقی و پیروزی استقامت بر کارهای عجولانه و نپخته است؛ جمهوری اسلامی نشان داد که با تدبیر و استقامت می شود ، پیروز شد.
نعمت زاده گفت: گفت و گو با 1+5 از طریق تدبیرو پشتکار به نتیجه رسید؛ نتیجه ای که در تاریخ باقی خواهد ماند؛ توافق ایران نشان داد که به جای آتش زدن و ناسزا گفتن ، می توان کار را با تدبیر پیش برد و آن را تبدیل به فرصت کرد.
وزیر صنعت ، معدن وتجارت در ارتباط با موفقیت ایران در اکسپو 2015 میلان (ایتالیا ) گفت: هر کاری که به صورت جمعی انجام شود، به نتیجه می رسد و موفقیت در این کار حاصل اقدام جمعی است.
به گزارش ایرنا اکسپو 2015 میلان – ایتالیا از یازدهم اردیبهشت تا نهم آبانماه امسال با حضور 145 کشور با شعار تغذیه زمین، انرژی برای همه در ایتالیا برگزار شد که ایران توانست مقام دوم را کسب کند
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا