رییس‌انحمن‌قطعه‌سازان‌درگفتگوبااقتصادآنلاین‌خبرداد؛

چشم‌انداز روشن صنعت خودرو با لغو تحریم‌ها

چشم‌انداز روشن صنعت خودرو با لغو تحریم‌ها

رییس هیات مدیره انجمن قطعه سازان خودرو با بیان اینکه با لغو تحریم ها چشم انداز روشنی پیش روی صنعت خودروسازی است، تاکید کرد: باید با برنامه ریزی از فرصت ایجاد شده استفاده کنیم.

محمدباقر رجال در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد آنلاین درباره تاثیر اجرای برجام بر صنعت خودرو اظهار کرد: برای تاثیر اجرای برجام و لغو تحریم‌هایی که طی سال های گذشته گریبان صنعت خودرو را گرفته زمان لازم است.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه در میان مدت و بلند مدت آثار لغو تحریم ها بسیار چشم گیر خواهد بود، گفت: با گشایش های ایجاد شده در زمینه ارتباطات و لغو محدودیت های حاکم راهکارهای بهتری برای صنعت خودرو ایجاد خواهد شد.
رییس هیات مدیره انجمن قطعه سازان خودرو، اضافه کرد: می توانیم طرف های مورد اطمینان تری پیدا کنیم و صنعت خودرو کشور را ارتقا بخشیم اما باید به این مسئله توجه کنیم که این مسائل در کوتاه مدت رخ نخواهد داد بلکه نیاز به برنامه ریزی دارد.
رجال با اشاره به اینکه باید از فرصت ایجاد شده برای بهبود وضعیت صنعت کشور استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: در شرایطی که دستمان باز باشد می توانیم با شرکت های خارجی که شرایط بهتری دارند و در صنعت خودرو پیشرو هستند همکاری کنیم.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا