گزارش اقتصاد آنلاین از رفتار جدید بازار سرمایه

رشد شاخص بورس، حبابی است؟

رشد شاخص بورس، حبابی است؟

مدیریت نظارت بر بورس‌ها و بازارهای سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه رشد شاخص بازار سرمایه اصلا حباب نیست، گفت: بازار سرمایه وارد دوره جدیدی شده است.

عیسی حسین پناه در گفت وگو با خبرنگار اقتصاد آنلاین درباره رشد بیش از هزار واحدی شاخص بازار سرمایه، اظهار کرد: از نظر من این رشد موقتی نیست و امیدوارم که وارد دوره جدیدی برای بازار سرمایه شده باشیم و این روند رونق ادامه یابد.
وی افزود: البته که اخبار و رویدادها بر رشد شاخص بازار سرمایه موثر بوده و ممکن است این میزان رشد را در روزهای آتی نداشته باشیم اما به اعتقاد من روزهای رکود بازار سرمایه پایان یافته است.
مدیریت نظارت بر بورس‌ها و بازارهای سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به اینکه هیجان اجرای برجام نیز ممکن است بر رشد شاخص تاثیر گذاشته باشد، تصریح کرد: تاثیر لغو تحریم ها و اجرای برجام بر بازار سرمایه مثبت بوده  و رشد شاخص اصلا حبابی نیست.
حسین پناه با اشاره به اینکه این روند بازار سرمایه چراغ سبزی برای خروج از رکود است،‌ تاکید کرد: همیشه زمان برای ورود به بازار سرمایه مناسب است چرا که این بازار ابزاری برای توسعه است و رشد و رونق آن به توسعه اقتصاد کمک می‌کند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا