وزیر نیرو در گفت‌وگو با تسنیم:

مشکلات آبی کشور را لیست کردیم/ ادامه جلسات شورای عالی آب در سال ۹۵

مشکلات آبی کشور را لیست کردیم/ ادامه جلسات شورای عالی آب در سال ۹۵

وزیر نیرو گفت: مشکلات آبی کشور را لیست کرده ایم و در جلسات شورای عالی آب، جلسات هیئت وزیران، نشست های مشترک با دیگر دستگاههای دولتی و نشست های مشترک با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بررسی این مشکلات را تا حل کامل آنها پیگیری می کنیم.

حمید چیت چیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: برگزاری منظم جلسات شورای عالی آب در دولت یازدهم در راستای افزایش تعاملات بین دستگاههای مختلف دولت که مسئولیتی مرتبط با بخش آب دارند و همچنین در راستای اولویت بندی پروژه های آبی استراتژیک و مهم کشور و جامعیت بخشی به برنامه ریزی ها و رصد اقدامات اجرایی تمامی دستگاهها بسیار موثر بوده است.

وزیر نیرو با بیان اینکه "در دو سال و چندماه فعالیت دولت یازدهم 15 جلسه شورای عالی آب برگزار شده است"، گفت: برگزاری این جلسات در سال 95 نیز ادامه خواهد داشت و رئیس جمهور نیز نسبت به لزوم توجه همه دستگاهها به برگزاری منظم جلسات شورای عالی آب و ارائه گزارش های کامل اقدامات انجام شده از سوی نهادهای مربوطه در این جلسات، دستور صریح صادر کرده است.

چیت چیان خاطرنشان کرد: مشکلات آبی کشور را لیست کرده ایم و در جلسات شورای عالی آب، جلسات هیئت وزیران، نشست های مشترک با دیگر دستگاههای دولتی و نشست های مشترک با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بررسی این مشکلات را تا حل کامل آنها پیگیری می کنیم.

انتهای پیام/

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا