پروانه استاندارد پنج واحد تولیدکننده مواد غذایی در پایتخت باطل شد

پروانه استاندارد پنج واحد تولیدکننده مواد غذایی در پایتخت باطل شد

مدیرکل استاندارد استان تهران از ابطال پروانه استاندارد پنج محصول غذایی و توقیف بسته بندی زعفران با نام تجارتی محبوب خبر داد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان تهران، مسلم بیات گفت: کارشناسان استاندارد کمیته علائم این اداره کل پس از بازرسی ، نمونه برداری و انجام آزمون های استاندارد در ماه گذشته (آذرماه)، پروانه استاندارد پنج محصول غذایی را باطل کرده و همچنین زعفران بسته بندی شده با نام تجارتی محبوب را نیز توقیف کردند.
وی به محصولات و نام تجارتی این پنج کالا اشاره کرد و گفت: پروانه استاندارد چای سبز در جعبه مقوایی با لفاف متالایز (با نام های تجارتی کوثر، سپاهان، شباهنگ و قوش)، برنج سفید نیم پز بسته بندی شده (با نام تجارتی آدان)، سس گوجه فرنگی و سس مایونز(با نام تجارتی مسرور) و سوسیس و کالباس 40 تا 90 درصد گوشت قرمز و مرغ ( با نام تجارتی سمر) باطل شد.
بیات گفت: در جریان همین بازرسی ها بسته بندی محصول زعفران با نام تجارتی محبوب به علت نداشتن مجوز استاندارد و همچنین جلوگیری از بازرسی کارشناسان با بسته بندی غیراستاندارد در محدوده خیابان ستارخان پایتخت شناسایی و توقیف شد.
مدیرکل استاندارد استان تهران افزود: همچنین در این جلسات برای 10 محصول نیز پروانه کاربرد علامت استاندارد صادر شد.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا