در آستانه اعلام قیمت های پایه جدید؛

معامله گران پتروشیمی دست به عصا حرکت کردند

معامله گران پتروشیمی دست به عصا حرکت کردند

در حالیکه معامله گران محصولات پتروشیمی در انتظار اعلام قیمت های جدید از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی هستند، کارشناسان در خصوص نرخ های جدید با توجه به روند قیمت جهانی نفت و مواد پتروشیمی و همچنین بهای دلار در بازار داخل پیش بینی های متفاوتی دارند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در حالی فعالان این حوزه در انتظار اعلام قیمت های پایه محصولات، فردا ازسوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی هستند که در روزهای اخیر معاملات در بورس کالا با آرامش و تعادل روبه رو بوده است.

همچنین امروز حجم خرید پلی اتیلن ترفتالات بطری OFF - BG۸۲۵ درجه ۱ این پتروشیمی ۶۶ تن و پلی اتیلن ترفتالات نساجی OFF - SUPER BRIGHT درجه ۱ نیز ۱۱ تن بود.

وکیوم باتوم پالایش نفت تهران نیز امروز به میزان ۱۰ هزار تن عرضه شد که ۵۰۰ تن از آن با قیمت پایه ۵۵۸ تومان مورد معامله قرار گرفت. گوگرد گرانوله این شرکت نیز به میزان ۴۴۰ تن و با قیمت پایه ۳۰۴ تومان مورد معامله قرار گرفت.

پلی اتیلن سنگین تزریقی ۲۲۰۰J ایلام دیگر محصولی بود که به میزان ۴۴ تن توسط معامله گران با نرخ پایه ۳ هزار و ۵۳۹ تومان معامله شد. اسیدنیتریک پتروشیمی شیراز هم با حجم ۶۰  تنی و قیمت پایه  ۶۵۲ تومان توسط کارگزاران خریداریی شد.

 

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا