پنج گام معرفي فرصت هاي پول ساز فولادي

ششمين همايش چشم انداز صنعت فولاد بهمن ماه برگزار مي شود

ششمين همايش چشم انداز صنعت فولاد بهمن ماه برگزار مي شود

گروه صنایع معدنی >فولاد - اگر به دنبال جذب سرمايه گذاري خارجي در پروژه هاي فولادي هستيد، ششمين دوره همايش صنعت فولاد و معدن ايران با نگاهي به بازار، اين فرصت را براي شما فراهم مي آورد.

به گزارش ماین نیوز، بر اساس اعلام دبيرخانه همايش، پروژه هايي که قابليت جذب سرمايه گذار خارجي دارند، در کتابي براي ارائه به سرمايه گذاران خارجي حاضر در همايش گردآوري مي شود. علاقه مندان براي مشارکت در اين کتاب بايد پنج گام را طي کنند که شامل موارد زير است:

گام اول: دريافت فايل مشخصات پروژه؛
گام دوم: تکميل و ارسال فايل به آدرس invest@den.ir؛
گام سوم: بررسي توسط مشاوران مهندسي همايش؛
گام چهارم: اعلام به مالک پروژه در صورت تصويب؛
گام پنجم: چاپ در کتاب همايش. در اين ميان، متقاضيان مشارکت در کتاب همايش، براي پروژه هاي فولادي در حال اجرا که براي تکميل نياز به منابع مالي خارجي دارند، بايد اطلاعات اصلي طرح را در اختيار دبيرخانه همايش قرار دهند.

اين اطلاعات شامل نام شرکت، نام محصول، ظرفيت طرح، محل اجراي طرح، زمان شروع عمليات اجرايي طرح، نوع ماشين آلات و سازندگان داخلي يا خارجي آن، تعداد کارکنان مشغول در پروژه، تعداد و نام کارفرمايان در پروژه، تعداد و نام مشاوران در پروژه، تعداد و نام پيمانکاران (اعم از داخلي و خارجي) است.

از سوي ديگر، در بخش زيرساخت بايد مساخت زمين، توان برق، آب مصرفي (مترمکعب در سال)، گاز مصرفي (مترمکعب در سال)، نوع حمل و نقل (جاده اي، ريلي و دريايي) و وضعيت تامين هر يک از موارد ذکر شده، اعلام شود. مبادي تامين مواد اوليه، ميزان منابع مالي (ارزي و ريالي)، آخرين وضعيت تسهيلات بانکي، هزينه هاي انجام شده (ارزي)، ميزان پيشرفت فيزيکي (در بخش هاي زيرساخت، طراحي مهندسي، تدارکات، ساختمان، نصب و راه اندازي)، پيش بيني زمان راه اندازي، مطالعات امکان سنجي و عمده مشکلات اجرايي طرح از ديگر اطلاعاتي است که بايد در مورد پروژه هاي فولادي تکميل و ارائه شود.

علاقه مندان براي مشارکت و حضور در کتاب همايش و کسب اطلاعات بيشتر مي توانند به وب سايت http:/ / events.den.ir مراجعه يا با شماره تلفن 87762430 تماس بگيرند. ششمين همايش چشم انداز صنعت فولاد و معدن ايران با نگاهي به بازار قرار است در روزهاي 27 و 28 بهمن ماه در مرکز همايش هاي بين المللي صدا و سيما برگزار شود. رقابت پذيري راهکار توسعه پايدار، فروش و راهکارهاي خروج از رکود بازار و چشم انداز بازار ايران و جهان در سال 1395 از جمله محورهاي اين همايش است.

بررسي وضعيت طرح هاي در دست اجرا، بررسي چرايي رکود بازار فولاد، پاسخ به پرسش کليدي زمان خروج از رکود در بازار فولاد، همچنين برقراري ارتباط با شرکاي جديد تجاري از جمله موضوعات کليدي است که در اين همايش بررسي مي شود.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا