رئیس اتاق بازرگانی سلیمانیه عراق مطرح کرد:

تمایل سلیمانیه عراق برای بهره گیری از تجارب نمایشگاهی اصفهان

تمایل سلیمانیه عراق برای بهره گیری از تجارب نمایشگاهی اصفهان

اصفهان- رئیس اتاق بازرگانی سلیمانیه عراق گفت: مرکز نمایشگاهی سلیمانیه آماده برگزاری نمایشگاه اصفهان در اقلیم سلیمانیه عراق و استفاده از تجارب نمایشگاهی این استان در سلیمانیه است.

سیروان محمد محمود پیش از ظهر شنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان در حاشیه برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی سرویس‌های بهداشتی، شیرآلات ساختمانی و تجهیزات مدرن آشپزخانه، اظهار داشت: بی‌شک همکاری‌ دو کشور عراق و ایران در زمینه برگزاری نمایشگاه های بین المللی به نفع هر دو طرف مراوده خواهد بود و ما خوشحال می‌شویم که بیشتر کالاهای وارداتی از اصفهان وارد اقلیم کردستان شود، چرا که کیفیت تولید و خدمات در اصفهان بسیار بالاست.

وی با بيان اينكه سلیمانیه عراق تمایل دارد از تجارب نمایشگاه اصفهان استفاده کند، افزود: مرکز نمایشگاهی سلیمانیه آماده برگزاری نمایشگاه اصفهان در اقلیم سلیمانیه عراق است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان نیز در این ديدار اظهار داشت: شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان، در حال ساخت پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان و مرکز نمایشگاهی جدید است که با احداث این مرکز نمایشگاهی آمادگی بیشتری برای برگزاری نمایشگاه‌های متقابل و مشترک ایجاد خواهد شد تا دستاوردهای هر دو طرف در قالب نمایشگاه‌های اختصاصی به نمایش گذاشته شده و مراودات و روابط تجاری گسترش یابد.

رسول محققیان اعلام کرد: در اولین نمایشگاه تخصصی سرویس‌های بهداشتی، شیرآلات ساختمانی و تجهیزات مدرن آشپزخانه (Sanitex۲۰۱۶)، جدیدترین نمونه‌های انواع کاشی و سرامیک‌های تزیینی، سرویس‌های بهداشتی، شیرآلات ساختمانی و تجهیزات نوین آشپزخانه به نمایش در آمده است.

وی بيان کرد: این نمایشگاه در اولین سال برگزاری خود در قالب ۳۵ غرفه از استان‌های تهران، اصفهان، یزد، کرمان و خراسان رضوی در متراژ سه هزار و ۷۰۰ مترمربع در دو سالن نقش جهان و نصف جهان و از ۱۷ تا ۲۰ دی در ساعات برگزاری ۱۵ تا ۲۱ در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برپا شده است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا