ایران به جمع دارندگان تکنولوژی توپ‌های شستشو در دنیا پیوست

ایران به جمع دارندگان تکنولوژی توپ‌های شستشو در دنیا پیوست

عضو کمپین حمایت از تولید ملی گفت: ایران با دستیابی به تکنولوژی تولید توپ‌های شستشو، چهارمین تولیدکننده این محصولات در دنیا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آرش منتظر با بیان اینکه ایران با دستیابی به تکنولوژی تولید توپ‌های شستشو، چهارمین تولیدکننده این محصولات در دنیا شد، گفت: تحقیقات بر روی آبهای قلیایی و تأثیر آن بر روی بدن از تابستان سال ٩١ در ایران آغاز شده است.

عضو کمپین حمایت از تولید ملی افزود: اقدام برای تولید و بومی سازی استیک آلکالاین و توپ‌های شستشو در سال ٩٣ با واردات محصولات نوترون سری آب هوشمند آغاز شد و امسال اولین شرکت ایرانی به عنوان چهارمین کشور جهان موفق به تولید محصولات الکالاین شد. این در حالی است که محصولات سری آب هوشمند نوترون در رده محصولات سبز بوده و سازگار با محیط زیست است.

وی تصریح کرد: تولیدکنندگان داخلی انتظار دارند با توجه به بستر مناسب برای صادرات این محصولات به کشورهای همسایه از جمله عراق و ترکیه، همکاری لازم از سوی سازمان‌ها و نهادهای مرتبط در این زمینه صورت گیرد تا با توجه به نوآوری این قبیل محصولات و نبودن استاندارها و پروتکل‌های تدوین شده، همکاری لازم برای ارزآوری به کشور صورت گیرد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا