یک کارشناس به بورس پرس اعلام کرد:

تحلیل تکنیکال شاخص بورس + پیش بینی محدوده ۶۴ هزار واحدی در ماه آینده

تحلیل تکنیکال شاخص بورس + پیش بینی محدوده ۶۴ هزار واحدی در ماه آینده

یک کارشناس بازار سهام با ارایه تحلیل تکنیکال شاخص بورس، پیش بینی کرد این متغیر در روزهای ۵ تا ۱۲ بهمن به محدوده ۶۴ هزار واحد صعود کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، نوید اختری زاده از کارشناسان تکنیکال بازار سهام ، با ارایه تحلیلی تکنیکال از آخرین وضعیت شاخص کل بورس اعلام کرد: در بررسی نمودار در تایم روزانه شاخص کل بورس شاهد هستیم که این شاخص با از دست دادن حمایت معتبر 63 هزار واحد ، تا محدوده 61 هزار واحد افت کرده و با معاملات بلوکی، مدت نسبتا" زیادی در این محدوده مورد حمایت قرار گرفته است.

با توجه به اینکه چند روزی است که ورود جریان نقدینگی به بازار کاملا" مشهود بوده و در بسیاری از گروه ها مقاومت های مهم تکنیکالی شکسته شده ، تصویر تحلیل نشان می دهد نوسان نماهای میانگین متحرک همگرایی و واگرایی و همچنین نوسان نمای تغییرات تصادفی، می توان به ادامه رشد شاخص امیدوار بود.

به طوریکه صعود شاخص کل تا محدوده تراکم ترازهای فیبوناچی که محدوده 64 هزار و 400 الی 64 هزار و 900 را نشان می دهد ادامه دار خواهد بود.

با بررسی تحلیل زمانی نمودار شاخص کل بورس نیز مشاهده می شود این متغیر و نماگر بازار سهام می تواند در محدوده زمانی 5 الی 12 بهمن ماه سال جاری به هدف عددی ذکر شده برسد . در این صورت باید در این محدوده مجددا" نمودار شاخص کل مورد بررسی قرار گیرد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا