کارخانه فولاد آلیاژ کشور دهه فجر در ابهر افتتاح می شود

کارخانه فولاد آلیاژ کشور دهه فجر در ابهر افتتاح می شود

دنیای معدن -رئیس سازمان صنعت، معدن ، تجارت استان زنجان از افتتاح کار خانه فولاد آلیاژ کشور همزمان با دهه فجر در شهرستان ابهر از توابع استان زنجان خبر داد.

ناصر فغفوری با بیان اینکه با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در استان زنجان سرمایه گذاری های خوبی انجام گرفته است، اظهار کرد: از مهرماه سال ۹۲ تاکنون میزان سرمایه گذاری جوازهای صادر شده و فعالیت های خوبی در حوزه سرمایه گذاری صنعتی در استان صورت گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: استان زنجان منابع معدنی غنی خوبی دارد که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

فغفوری تاکید کرد: زنجان در حوزه معدن رتبه ۱۲ و در حوزه صنعت رتبه ۱۵ کشوری را دارد و رتبه صنعتی و معدنی زنجان در کشور ۱۴ است.

وی افزود: باید با برنامه ریزی این رتبه را به ۱۰ برسانیم تحقق این مهم نیاز به یک میلیارد تومان سرمایه گذاری دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان زنجان افزود: بحث هسته ای از تیرماه تا آذرماه در کشور باعث بلاتکلیفی در حوزه اقتصادی شده بود و در ماههای آینده با رفع تحریم نقش صنعت و معدن در حوزه اقتصاد رونق خواهد گرفت.

فغفوری از افتتاح بزرگترین کارخانه فولاد آلیاژ در دهه فجر در شهرستان ابهر خبر داد و گفت: این وحد تولیدی یکی از مهمترین واحدهای صنعتی است است.

وی ادامه داد: شرکت نورد فولاد کاران افق به عنوان بزرگترین کارخانه تولید فولاد آلیاژ توسط بخش خصوصی اجرا می شود که در نوع خود به عنوان بزرگترین کارخانه فولاد آلیاژی کشور است.

فغفوری تصریح کرد:راه اندازی واحدهای راکد از برنامه های مهم سازمان صنعت و معدن و تجارت استان زنجان طی سال های آینده است و واحد راشا کاسپین در شهرک علی آباد با۵۰۰میلیارد تومان سرمایه گذاری صنعتی که بستنی دومینو و مهین را دارد.

وی گفت: خوشبختانه با راه اندازی واحدهای راکد اشتغالزایی خوبی در استان زنجان ایجاد می شود و اقتصاد توسعه می یابد.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا