با حضور معاون اول رئیس‌جمهور

از کشاورزان نمونه تقدیر شد

از کشاورزان نمونه تقدیر شد

سی‌امین دوره انتخاب و معرفی نمونه ملی بخش کشاورزی با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر جهاد کشاورزی، دبیر خانه کشاورز و جمعی از کشاورزان و بهره‌برداران و نمونه بخش کشاورزی برگزار و از تولیدکنندگان برتر تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، از فریده آقی - زن نمونه عشایری از استان گلستان - به دلیل ایجاد اشتغال پایدار در میان زنان منطقه و به عنوان مروج نمونه تقدیر شد.

از ایرج امینی - باغدار نمونه تولیدکننده زیتون - با برداشت 15 تن و 556 کیلوگرم در هر هکتار از استان گیلان و همچنین منوچهر بابابیگ مراد علیوند - مدیرعامل اتحادیه تعاونی روستایی گلستان - به دلیل تامین ارقام گندم اصلاح شده کشاورزان منطقه تجلیل شد.

محمد کلنگری نیز به عنوان صاحب واحد نمونه سازنده ماشین‌های کشاورزی در استان مازندران و میرعزیز موسوی - به عنوان آبخیزدار نمونه از آذربایجان شرقی معرفی شدند.

احمدرضا شریف‌جواهری - کشاورز نمونه محصول جو آبی - از خراسان رضوی با تولید 10 تن و 850 کیلوگرم در هکتار معرفی شد.

شهریار صفاری نیز به عنوان گاودار نمونه صنعتی با تولید 70 تن شیر درجه یک در روز از تهران و سیدحسن‌علی ضیغمی به عنوان باغدار نمونه محصول خرما با تولید 34 تن و 580 کیلوگرم در هکتار از فارس معرفی شدند.

همچنین عبدالعلی طهماسبی به عنوان کارخانه‌دار نمونه خوراک طیور با تولید 78 تن در سال از مازندران، فرخ عباسی - کشاورز نمونه محصول گندم آبی - با تولید 12 تن و 840 کیلوگرم در هکتار از استان آذربایجان غربی، عبدالغفار غفارزاده اصل- دارنده واحد نمونه صنایع تبدیلی و تکمیلی باغی با فرآوری 500 تن زیتون در سال از استان گیلان و محمدحسین نقاش‌زاده - پرورش‌دهنده نمونه ماهیان گرمابی - با تولید پنج تن در هکتار از استان خوزستان دیگرکشاورزان و بهره‌برداران نمونه‌ای بودند که در این مراسم از آنها تقدیر شد.

همچنین 69 نفر دیگر از نمونه‌های بخش کشاورزی نیز در بخش‌های مختلف شیلات، باغبانی، زراعت، دام و طیور، منابع طبیعی، تشکل‌های کشاورزی، آب و خاک، صنایع کشاورزی، ترویج و بازرگانی در این مراسم معرفی و تقدیر شدند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا