در معاملات امروز ثبت شد؛

تغییر مالکیت 574 میلیون برگه سهم

تغییر مالکیت 574 میلیون برگه سهم

امروز محصولات فلزی، دستگاه های برقی و گروه خودرو با بیشترین حجم و ارزش معاملات در صدر برترین گروه های صنعتی قرار گرفتند.


 

در داد و ستدهای روز جاری بورس تهران شاخص بورس 17 واحد بالا رفت و سایر شاخص های منتخب نیز به جز شاخص بازار اول ، روند صعودی گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) در معاملات روزی که گذشت شاخص کل با رشدی 17 واحدی به عدد 61هزار و 728 واحد رسید. همچنین در این روز سهامداران بیش از 574 میلیون برگه سهم و حق تقدم را به ارزش یک هزار و 224 میلیارد ریال در 50 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

همچنین در این روز شاخص بازار اول 15 واحد افت کرد و شاخص بازار دوم 199 واحد بالا رفت.

در این روز فولاد مبارکه، کشتیرانی، بانک تجارت، هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و تاپیکو با بیشترین تاثیر منفی بر شاخص مانع رشد بیشتر آن شدند. این در حالی بود که ایران ترانسفو و تیپیکو با بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص مانع افت بیشتر این متغیر شدند.

همچنین در این روز محصولات فلزی، دستگاه های برقی و گروه خودرو با بیشترین حجم و ارزش معاملات در صدر برترین گروه های صنعتی قرار گرفتند.

در معاملات روز جاری فنرسازی زر، لاستیکی سهند، ایران ترانسفو، ایرکاپارت صنعت، فرآورده های نسوز پارس، تولیدی مهرام و ایران تایر با بیشترین افزایش قیمت در صدر جدول معاملات قرار گرفتند.

همچنین گلوکوزان، قند مرودشت، صنعتی آما، گرانیت بهسرام، قند اصفهان، قند نیشابور و قند شیرین خراسان با بیشترین کاهش قیمت در انتهای جدول معاملات نشستند.

در روز دوشنبه سهامداران در نمادهای اوراق مشارکت شهرداری سبزوار، ماشین سازی اراک، لوله و ماشین سازی ایران، قند قزوین، سرمایه گذاری صنعت بیمه، پالایش نفت بندرعباس و ایران ترانسفو بیشترین تقاضای خرید را داشتند.

این در حالی بود که تهران شیمی، سیمان اصفهان، حق تقدم سرمایه گذاری آتیه دماوند، سیمان فارس، خوراک دام پارس، ارتباطات سایر و فولاد امیر کبیر کاشان با طولانی ترین صف های فروش به کار خود پایان دادند.

همچنین امروز آذر آب با بیشترین حجم و ارزش معاملات در صدر جدول قرار داشت.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا