عضو شورای اسلامی شهر ملارد:

چهار سالن ورزشی در شهر ملارد احداث می شود

چهار سالن ورزشی در شهر ملارد احداث می شود

ملارد-عضو شورای اسلامی شهر ملارد گفت: یکی از الزامات و ضروریات حائز اهمیت در ملارد به توسعه امکانات ورزشی مرتبط بوده، که در همین ارتباط احداث چهار سالن ورزشی در دستور کار قرار گرفته است.

حاجعلی بحری عضو شورای اسلامی شهر ملارد در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به نقش تعیین کننده ورزش در نشاط، پویایی و سرزندگی جامعه اظهار داشت:تنوع قومی و فرهنگی شهر ملارد ایجاب می کند تا نسبت به تامین زیرساخت های ورزشی، فرهنگی حساسیت هر چه بیشتری لحاظ شود.

وی افزود: استعدادهای ورزشی متعددی در شهر ملارد وجود دارد که در صورت ارائه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مطلوب، قادر خواهند بود افتخارات و عناوین برجسته ای همچون گذشته برای این شهر کسب کنند.

بحری گفت: مجموعه شورای شهر همواره تلاش می کند تا نسبت به توسعه زیرساخت ها و امکانات ورزشی، تلاش لازم را لحاظ کند اما به هر ترتیب محدودیت های مالی شهرداری شهرقدس، کاهش قدرت مانور مدیریت شهری را در این عرصه به همراه داشته است.

عضو شورای اسلامی شهر ملارد عنوان کرد: طبق برنامه ریزی های طراحی شده، مقرر است چهار سالن ورزشی در اقصی نقاط شهر ملارد اعم از مارلیک، سرآسیاب احداث و راه اندازی شود.

وی افزود: این پروژه حداقل به چهار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که امیدواریم با گشایش های مالی، ساخت و بهره برداری طرح های مورد اشاره با سرعت و شتاب هر چه بیشتری همراه شود.

بحری یادآور شد: استانداری تهران قول مساعد داده که نسبت به تامین نیمی از اعتبارات یکی از سالن های ورزشی، مساعدت لازم را لحاظ کند و ما نیز امیدواریم تدابیری اتخاذ شود که ساخت و توسعه سالن های ورزشی در این شهر به عنوان ضرورتی حائز اهمیت مدنظر قرار گیرد و بدون شک در صورت مشارکت بخش خصوصی می توان در این حوزه موفق تر از گذشته عمل کرد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا