استاندار تهران

طرح ساماندهی واحدهای صنفی مجوزدار آلاینده و مزاحم پایتخت تصویب شد

طرح ساماندهی واحدهای صنفی مجوزدار آلاینده و مزاحم پایتخت تصویب شد

استاندار تهران از تصویب طرح ساماندهی واحدهای صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی دارای پروانه اما آلاینده و مزاحم پایتخت خبر داد و گفت: بر اساس این طرح این واحدهای صنفی، آلاینده و مزاحم به شهرک های جدید و صنعتی مشخص شده در شهرستان های ری و اسلامشهر منتقل می شوند.

سید حسین هاشمی عصر شنبه در نخستین جلسه ساماندهی واحدهای صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی تهران و شهرهای اقماری که با حضور علی فاضلی رئیس اتاق اصناف کشور برگزار شد افزود: در ارتباط با تعیین تکلیف واحدهای آلاینده و مزاحم بدون پروانه شهر تهران در جلسات بعدی تصمیم گیری می شود.
وی دیگر مصوبه این نشست را برگزاری نمایشگاه های بهاره اصناف در 4 نقطه پایتخت ذکر کرد و گفت: این نمایشگاه ها همچون سال گذشته اما با کیفیت بیشتر و ارائه خدمات مطلوب تر و تکریم بالاتر نسبت به مشتری برگزار خواهند شد.
استاندار تهران تصریح کرد: مسئولیت کامل برگزاری این نمایشگاه های بهاره با اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی پایتخت است.
هاشمی با بیان اینکه برگزاری بدون هماهنگی و مجوز نمایشگاه های بهاره اصناف در پایتخت ممنوع است خاطر نشان کرد: اصنافی که به دنبال برگزاری نمایشگاه بهاره هستند باید نسبت به اخذ مجوزهای لازم اقدام کنند.
سال پیش در سراسر کشور 171 نمایشگاه با 20 هزار و 600 غرفه به منظور ارائه اقلام و مایحتاج شب عید برپا شد که در تهران نمایشگاه های بهاره در 4 نقطه پارک ارم، حکیمیه، بوستان ولایت و خاوران برپا شد که اجناس خود را به مدت 10 روز با تخفیف بین 5 تا 15 درصدی عرضه کردند.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا