زمان‌بندی مراجعه سپرده‌گذاران میزان+جدول

زمان‌بندی مراجعه سپرده‌گذاران میزان+جدول

طبق اطلاعیه بانک صادرات ایران ، واریز وجوه سپرده حدود ٤٤ هزار نفر از سپرده گذاران موسسه در حال تصفیه میزان از امروز یک شنبه آغاز شد.

روابط عمومی بانک صادرات ایران، با صدور پنجمین اطلاعیه خود درباره موسسه در حال تصفیه میزان از پرداخت وجوه سپرده گذاران تا مبلغ 20 میلیون تومان خبر داد. 

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تابناک، در این اطلاعیه آمده است: با تلاش بی وقفه همه دست اندر کاران، بخش دیگری از دارایی های ثابت و جاری (اعتباری) تعاونی توسط هیئت های محترم کارشناسان املاک و مالی اعتباری ارزیابی و آماده انتقال به بانک شد و در نتیجه امکان پرداخت سپرده حدود ٤٤ هزار نفر از سپرده گذاران محترم که تا مبلغ ٢٠٠ میلیون ریال سپرده دارند و همچنین پرداخت سپرده های مشترک و حقوقی تا مبلغ ٢٠٠ میلیون ریال فراهم شده است.


 
در ادامه اطلاعیه آمده است: با عنایت به تدابیر اتخاذ شده، ارزیابی دارایی ها با جدیت  در دستور کار قرار داشته و ان شاء ا... همچنان که قبلا" اعلام شد بلافاصله پس از انتقال دارایی ها، سپرده سایر سپرده گذاران نیز تعیین تکلیف خواهد شد. بدیهی است هر چه سرعت ارزیابی و انتقال دارایی ها توسط کارشناسان و هیئت محترم تصفیه بیشتر باشد پرداخت ها بدون وقفه در بانک صادرات ایران انجام خواهد شد بنابراین از آن جا که سپرده های تا مبلغ ٢٠٠ میلیون ریال ازامروز  یک شنبه مورخ ٦ دی ماه ١٣٩٤واریز می شود، سپرده گذاران بر اساس آخرین شماره کد ملی به شرح جدول ذیل با در دست داشتن اسناد و مدارکی که دلالت بر سپرده گذار بودن ایشان در تعاونی میزان دارد و مورد تایید هیئت محترم تصفیه تعاونی مذکور است و قبلا" در باجه های بانک صادرات ایران در شعب تعاونی میزان یا شعب بانک صادرات ایران اقدام به افتتاح حساب کرده اند به شعب قبلی تعاونی میزان که در اختیار این بانک قرار گرفته اند مراجعه کنند. در ادامه این اطلاعیه آمده است: وجوه اشخاص حقیقی و حقوقی که سپرده آن ها وثیقه تسهیلات دریافتی توسط خودشان یا اشخاص ثالث است و ضمانت تسهیلات را تامین کرده اند(دارندگان تعهد مستقیم و غیر مستقیم) در این مرحله واریز نمی شود و این افراد برای تعیین تکلیف می بایست به واحد های تعاونی در حال تصفیه میزان واقع در میدان جانباز شهر مشهد مقدس مراجعه و برای تعیین تکلیف تعهدات مربوط اقدام کنند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا