بورس پرس خبر می دهد:

آمار خریداران حقیقی و حقوقی"کیمیا" و خروج اولین گروه از نهمین شرکت تازه وارد

آمار خریداران حقیقی و حقوقی

خریداران حقیقی و حقوقی ۱۰ درصد سهام "کیمیا" مشخص و امروز اولین گروه از سهامداران از این سهم یک روزه و نهمین شرکت تازه وارد بازار خارج شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، درجریان معاملات دیروز بازار ، 10 درصد از سهام شرکت معدنی کیمیای زنجان گستران در بازار دوم فرابورس عرضه اولیه شد. در این عرضه 6 میلیون و 520 هزار سهم از طریق کارگزاران و 5 میلیون سهم دیگر به معامله گران آنلاین (با سهمیه 500 سهم) تخصیص داده شد.

این شرکت بعد از دو شرکت بورسی سیمان خوزستان و پتروشیمی مبین ‌‌و 6 شرکت فرابورسی فولادهرمزگان، مواد ویژه لیا ، سرمایه گذاری مسکن پردیس ، پگاه فارس ، نسوز توکا و بهمن دیزل، نهمین شرکت جدید بازار و هفتمین شرکت فرابورسی تازه وارد در سال جاری بشمار می رود که با کشف قیمت 335 تومانی به جمع شرکت ها پیوسته است.

براساس این گزارش، بررسی های بورس پرس نشان می دهد دیروز 14 هزار و 24 سرمایه گذار حقیقی و حقوقی اقدام به خرید 11 میلیون و 520 هزار سهم "کیمیا" به ارزش 3 میلیارد و 860 میلیون تومان کردند.

این تعداد خریدار شامل 13 هزار و 886 سهامدار حقیقی با ارزش خرید 3.6 میلیارد تومانی و 138 فرد حقوقی با ارزش 260 میلیون تومانی هستند.

اما امروز در دومین حضور این شرکت کوچک 11.5 میلیارد تومانی در فرابورس ، بیش از 4 میلیون سهم "کیمیا" به قیمت هر سهم 3517 ریال داد وستد شد و طی آن 4 هزار و 362 فرد حقیقی و 47 حقوقی بعد از سود خالص 3.5 درصدی، اقدام به خروج از این سهم یک روزه کردند.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا