در گفت وگو با بورس پرس اعلام شد:

مالک کیمیا :قیمت ۳۳۵ تومانی،۳۰ درصد نظرم بود/ سهم را تنها نمی گذارم

مالک کیمیا :قیمت ۳۳۵ تومانی،۳۰ درصد نظرم بود/ سهم را تنها نمی گذارم

مالک اصلی شرکت معدنی کیمیای زنجان گستران گفت: کشف قیمت ۳۳۵ تومانی هر سهم "کیمیا" ۳۰ درصد نظرم بود و با این حال این سهم را تنها نمی گذارم و حمایت می کنم.

ابراهیم جمیلی درگفت وگو با پایگاه خبری بورس پرس، درباره کشف قیمت 335 تومانی هر سهم شرکت معدنی کیمیای زنجان گستران اظهار داشت: واقعیت این است کشف قیمت این سهم با قیمت 335 تومانی ، 30 درصد معادل 30 درصد نظرم بود . چرا که راه اندازی چنین کارخانه ایی به حدود 90 میلیارد تومان نیاز است.

وی با بیان اینکه 10 درصد سهم عرضه توسط دو سهامدار یعنی توسعه تجارت و بنیاد نیکو کاری جمیلی عرضه شد، ادامه داد: با این حال "کیمیا"را تنها نمی گذارم و حمایت می کنم. این درحالی این است که فعلا" هم برنامه ایی برای ادامه عرضه ندارم.

براساس این گزارش،در ترکیب سهامداری "کیمیا" سرمایه گذاری اعتماد ایرانیان با 43.4 درصد، بنیاد نیکو کاری جمیلی با 30.3 درصد و ابراهیم و رضا جمیلی هر کدام با 12 و 7.9 درصد ، از جمله مالکان اصلی بشمار می روند.

این شرکت برای سال مالی اسفند گذشته برای هر سهم 656 ریال سود محقق کرده و برای سال جاری هم 627 ریال سود پیش بینی کرده و در نیمه اول سال قادر به پوشش 363 ریالی هر سهم شده است.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا